Kansainvälistyminen osana suomalaisen kaupallisen musiikin tuottajuutta
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tuottajien ja artistien näkemyksiä musiikkituottajan luovasta tekijyydestä osana populaarimusiikin tuotantoprosessia
Pökkä, Justiina (2024)Tutkielma tarkastelee musiikkituottajan luovaa tekijyyttä, tämän taiteellista roolia sekä kollektiivisen luovuuden ilmenemistä musiikkituotannon eri vaiheissa. Vaikka tuottajalla on keskeinen rooli tuotantoprosessissa, ... -
Sport as an industry in Finland : exploring the economic significance, contributions, and development of the sport sector as an industry
Gholamzadeh Fasandoz, Hamid (University of Jyväskylä, 2016) -
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
Ropponen, Sirja (2023)Englanti koetaan monesti niin sanottuna pääkielenä, minkä vuoksi muunkielistä musiikkia voi lähtö-kohtaisesti olla haastavampaa markkinoida, etenkin kansainvälisesti. Kuitenkin suhteessa marginaalinen kieli voi menestyä ... -
Predstavleniâ finskih predprinimatelej o vozmožnostâh biznesa v Rossii
Nummijoki, Mari (2013)