Kansainvälistyminen osana suomalaisen kaupallisen musiikin tuottajuutta
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Sport as an industry in Finland : exploring the economic significance, contributions, and development of the sport sector as an industry
Gholamzadeh Fasandoz, Hamid (University of Jyväskylä, 2016) -
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
Ropponen, Sirja (2023)Englanti koetaan monesti niin sanottuna pääkielenä, minkä vuoksi muunkielistä musiikkia voi lähtö-kohtaisesti olla haastavampaa markkinoida, etenkin kansainvälisesti. Kuitenkin suhteessa marginaalinen kieli voi menestyä ... -
Predstavleniâ finskih predprinimatelej o vozmožnostâh biznesa v Rossii
Nummijoki, Mari (2013) -
Suomen maabrändin merkitys koulutusviennille
Koskela, Susanna (2020)Globalisaation ja teknologian poikkeuksellisen nopea kehittyminen ovat tehneet osaamisesta merkittävän kilpailuedun kansainvälisessä liiketoiminnassa. Suomen yhdeksi merkittävimmistä osaamisalueista nimetään korkealaatuinen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.