Made in Germany : suomalaisten nuorten tuote-maaimago Saksasta tuotenimien valossa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Representations of “female Asian look” in Advertising : Young Chinese Women’s Responses to Fashion and Beauty Advertisements Targeting Chinese Market
Rong, Haoyi (2020)This study was inspired by two advertisement series targeting the Chinese market, Dolce&Gabbana’s “Eating with chopsticks” campaign videos, and Zara’s makeup posters of a new released lipstick series. Having these two ... -
Branding Finland on the Internet : images and stereotypes in Finland's tourism marketing
Winter, Carolin (2009) -
КАК ФОРМИРУЮТСЯ ПРЕДСТАВЛЕНИЯ МОЛОДЫХ ФИННОВ О РОССИИ И РУССКИХ – НА ПРИМЕРЕ ФОКУС-ГРУППЫ Kak formiruȗtsâ predstavleniâ molodyh finnov o Rossii i ruskih – na primere fokus gruppy (Miten suomalaisten nuorten käsitykset Venäjästä ja venäläisistä muodostuvat – Focus Group – ryhmäkeskustelujen pohjalta)
Niemi, Anna (2021)Tässä maisterintutkielmassa tutkitaan suomalaisten 21–28-vuotiaiden nuorten käsitysten muodostumista Venäjästä ja venäläisistä. Tutkimuskysymykset ovat seuraavat: 1. Millaisia mielipiteitä ja käsityksiä suomalaisilla ... -
Mielikuvien analyysi muutamasta tuotenimestä Marimekon Talvimallisto 2020 -kampanjasta
Lehtinen, Saara (2021)Tässä tutkielmassa tarkastelen muutamasta Marimekon tuotenimestä syntyneitä mielikuvia. Erityisenä mielenkiinnonkohteenani on selvittää, millä perustein assosiaatioita luodaan ja onko niiden muodostumiseen yhteneviä linjoja ... -
Arvoketjuanalyysi : esimerkkitapauksena poliitikkoihin liitettävät mielikuvat
Viitala, Katja (1999)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.