Made in Germany : suomalaisten nuorten tuote-maaimago Saksasta tuotenimien valossa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Branding Finland on the Internet : images and stereotypes in Finland's tourism marketing
Winter, Carolin (2009) -
Representations of “female Asian look” in Advertising : Young Chinese Women’s Responses to Fashion and Beauty Advertisements Targeting Chinese Market
Rong, Haoyi (2020)This study was inspired by two advertisement series targeting the Chinese market, Dolce&Gabbana’s “Eating with chopsticks” campaign videos, and Zara’s makeup posters of a new released lipstick series. Having these two ... -
КАК ФОРМИРУЮТСЯ ПРЕДСТАВЛЕНИЯ МОЛОДЫХ ФИННОВ О РОССИИ И РУССКИХ – НА ПРИМЕРЕ ФОКУС-ГРУППЫ Kak formiruȗtsâ predstavleniâ molodyh finnov o Rossii i ruskih – na primere fokus gruppy (Miten suomalaisten nuorten käsitykset Venäjästä ja venäläisistä muodostuvat – Focus Group – ryhmäkeskustelujen pohjalta)
Niemi, Anna (2021)Tässä maisterintutkielmassa tutkitaan suomalaisten 21–28-vuotiaiden nuorten käsitysten muodostumista Venäjästä ja venäläisistä. Tutkimuskysymykset ovat seuraavat: 1. Millaisia mielipiteitä ja käsityksiä suomalaisilla ... -
Mielikuvien analyysi muutamasta tuotenimestä Marimekon Talvimallisto 2020 -kampanjasta
Lehtinen, Saara (2021)Tässä tutkielmassa tarkastelen muutamasta Marimekon tuotenimestä syntyneitä mielikuvia. Erityisenä mielenkiinnonkohteenani on selvittää, millä perustein assosiaatioita luodaan ja onko niiden muodostumiseen yhteneviä linjoja ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.