Music Export Finland ry suomalaisen musiikin kansainvälisenä viejänä : stakeholderit vientiprojekteissa 2003-2006
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kansainvälistyminen osana suomalaisen kaupallisen musiikin tuottajuutta
Kuisma, Joonatan (2007) -
Musiikin rooli Suomen ja Neuvostoliiton välisissä sotienjälkeisissä suhteissa
Elonen, Onni (2020)Tässä tutkielmassa käsitellään kulttuuri- ja musiikinhistoriallisen linssin läpi vuodesta 1944 eteenpäin Suomen ja Neuvostoliiton välillä vallinnutta poliittista tilannetta ja siihen vaikuttaneita toimijoita. Talvi- ja ... -
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
Ropponen, Sirja (2023)Englanti koetaan monesti niin sanottuna pääkielenä, minkä vuoksi muunkielistä musiikkia voi lähtö-kohtaisesti olla haastavampaa markkinoida, etenkin kansainvälisesti. Kuitenkin suhteessa marginaalinen kieli voi menestyä ... -
"Sä luulet, että sulla on diili" : kulttuurienvälinen viestintä Suomen Japanin-musiikkiviennissä ja markkinoiden erityispiirteet
Kohonen, Jani (2021)Vaikka Japani on maailman toiseksi suurin musiikkimarkkina-alue, ei Japanin-musiikkivientiä ole juurikaan tutkittu, etenkään viestinnän näkökulmasta. Työssä tutkittiin kulttuurierojen vaikutusta Suomen Japanin-musiikkiviennin ... -
Pyhä kulttuuriperintö? : uskonnollisen musiikin merkitysten tuottamisen tapoja suomalaisen koulun opetussuunnitelmissa
Salonen, Suvi-Iina (Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura, 2021)Uskonnollisesta musiikista osana peruskoulun toimintaa on puhuttu runsaasti viime vuosina. Artikkelin lähtökohtana onkin yhteiskunnallisen muutoksen ajama tarve uskonnollisen musiikin roolia perusopetuksessakoskevalle ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.