Music Export Finland ry suomalaisen musiikin kansainvälisenä viejänä : stakeholderit vientiprojekteissa 2003-2006
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kansainvälistyminen osana suomalaisen kaupallisen musiikin tuottajuutta
Kuisma, Joonatan (2007) -
Musiikin rooli Suomen ja Neuvostoliiton välisissä sotienjälkeisissä suhteissa
Elonen, Onni (2020)Tässä tutkielmassa käsitellään kulttuuri- ja musiikinhistoriallisen linssin läpi vuodesta 1944 eteenpäin Suomen ja Neuvostoliiton välillä vallinnutta poliittista tilannetta ja siihen vaikuttaneita toimijoita. Talvi- ja ... -
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
Ropponen, Sirja (2023)Englanti koetaan monesti niin sanottuna pääkielenä, minkä vuoksi muunkielistä musiikkia voi lähtö-kohtaisesti olla haastavampaa markkinoida, etenkin kansainvälisesti. Kuitenkin suhteessa marginaalinen kieli voi menestyä ... -
"Sä luulet, että sulla on diili" : kulttuurienvälinen viestintä Suomen Japanin-musiikkiviennissä ja markkinoiden erityispiirteet
Kohonen, Jani (2021)Vaikka Japani on maailman toiseksi suurin musiikkimarkkina-alue, ei Japanin-musiikkivientiä ole juurikaan tutkittu, etenkään viestinnän näkökulmasta. Työssä tutkittiin kulttuurierojen vaikutusta Suomen Japanin-musiikkiviennin ... -
Forming ideal public-private partnerships for export practices : case exporting Resource Wisdom
Tolonen, Otso (2017)Vaikuttavien julkisen ja yksityisen sektorin vientikumppanuuksien muodostaminen : tapaustutkimus: Resurssiviisaus vientituotteeksi. Väestönkasvu ja urbanisaatio luovat kestävyyshaasteita, mutta myös mahdollistavat uuden ...