Show simple item record

dc.contributor.authorSinkkonen, Marjukka
dc.date.accessioned2008-01-08T09:03:39Z
dc.date.available2008-01-08T09:03:39Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:878040
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/11725
dc.format.extent364 lehteä.
dc.language.isoeng
dc.relation.isversionofMyös painettuna.
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.othersecond language learning
dc.subject.otherindividual differences
dc.subject.othercognitive and affective factors
dc.subject.otherheredity and environment
dc.subject.otherlanguage learning of twins
dc.subject.othertwin studies
dc.titleTwin-singleton differences among ESL students : a study of affective and cognitive factors at the age of 12
dc.typeBooken
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-2001878040
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradufi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanitiesen
dc.contributor.laitosSoveltavan kielentutkimuksen keskusfi
dc.contributor.laitosCentre for Applied Language Studiesen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineApplied Linguisticsen
dc.contributor.oppiaineSoveltavan kielentutkimuksen keskusfi
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.contributor.oppiainekoodi
dc.contributor.oppiainekoodi
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysoenglannin kieli
dc.subject.ysokielen omaksuminen
dc.subject.ysooppimistyylit
dc.subject.ysokaksoset
dc.subject.ysokognitiivinen kehitys
dc.subject.ysoperuskoulun ala-aste
dc.subject.ysosukupuolierot
dc.subject.ysoperinnöllisyys


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record