Kaivetaan filmi kelastaan - elokuva monilukutaidon harjaannuttajana
Kauppinen, M. (2014). Kaivetaan filmi kelastaan - elokuva monilukutaidon harjaannuttajana. Kielikukko, 33(2), 20-23. http://finnishreadingassociation.blogspot.fi/p/blog-page_2459.html
Published in
KielikukkoAuthors
Date
2014Publisher
Suomen puhe-luki-yhdistys FinRAISSN Search the Publication Forum
0780-0940
Original source
http://finnishreadingassociation.blogspot.fi/p/blog-page_2459.htmlPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/23688540
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
LUKILOKI-koulutuksesta eväitä monilukutaidon opetukseen
Lehtinen, Auli; Luokomaa, Sanna; Mäkinen, Elina; Nousiainen, Tuula; Ruotsalainen, Jenni; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Jyväskylän yliopisto, 2020)LUKILOKI-täydennyskoulutus on tarjonnut tutkimustietoa ja käytännön työkaluja yli 1800 opettajalle varhaiskasvatuksesta toiselle asteelle. Koulutus keskittyy oppimisen ja motivaation tukemiseen, monilukutaitoon, ... -
Varhaiskasvatuksen opettajien näkemyksiä maahanmuuttajalasten oman äidinkielen tukemisesta päiväkodissa
Hosionaho, Katariina; Pienimäki, Petra (2021)Tutkimuksemme tavoitteena oli selvittää, miten suomalaisessa varhaiskasvatuksessa tuetaan maahanmuuttajalasten omaa äidinkieltä sekä millaista hyötyä oman äidinkielen tukemisesta on maahanmuuttajalapsille. Aineistonkeruu ... -
Luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä äidinkielestä oppiaineena
Tarnanen, Mirja; Aalto, Eija; Kauppinen, Merja (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2013)This article examines language awareness and beliefs of primary teacher students in their first academic year. In this study, language awareness is understood as explicit knowledge about language, and as conscious perception ... -
Three perspectives on the role of teacher beliefs in the language classroom
Krogager Andersen, Line (Centre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä, 2021)This study explores the role of teacher beliefs in two teachers’ implementation of a collaboratively planned teaching activity into classroom practice. It is a retrospective case study aiming to explain how the difference ...