Wisuaalisuus Wiestii Werkossa : mielikuvia Tapiola-ryhmän varkkosivujen visuaalisesta viestinnästä
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Työntekijöiden kokemukset online-ympäristössä ilmenevästä negatiivisesta viestinnästä liittyen organisaatioon
Hautala, Elisa; Aapro, Nea (2023)Online-ympäristön merkitys organisaatioille on kasvanut ja sosiaalisen median kautta kuluttajat ovat enemmän vuorovaikutuksessa organisaatioihin. Aiempi tutkimus on keskittynyt positiiviseen sitoutuneisuuteen, vaikka ... -
Digitization of the communication and its implications for marketing
Lipiäinen, Heini (University of Jyväskylä, 2014) -
Narrative Start-up Identity Construction as Strategic Communication
Ala-Kortesmaa, Sanna; Laapotti, Tomi; Mikkola, Leena (Routledge, 2022)In this qualitative case study, positioning itself within the social constructionist approach, we aimed to investigate and interpret identity narration and organizational identity in strategic external and internal ... -
VTS ja visuaalinen lukutaito : yhdysvaltalaisten käyttäjien näkemyksiä visuaalisesta lukutaidosta ja sen merkityksistä VTS-menetelmän osana
Jäppinen, Aija (2016)Tämän tutkimuksen tehtävänä on selvittää, millä tavalla VTS-menetelmän käyttäjät käsitteellistävät ja merkityksellistävät visuaalista lukutaitoa menetelmän käytössään. Tutkimuksen kohteena ovat seitsemän yhdysvaltalaisen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.