University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Väitöskirjat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Väitöskirjat > View Item

Digitization of the communication and its implications for marketing

Thumbnail
View/Open
2.1Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Published in
Jyväskylä studies in business and economics
Authors
Lipiäinen, Heini
Date
2014
Discipline
Markkinointi

 
Publisher
University of Jyväskylä
ISBN
978-951-39-5930-2
ISSN Search the Publication Forum
1457-1986
Keywords
digitization digital marketing marketing communications company strategy market orientation brand orientation communication channel Tapaustutkimus Haastattelututkimus digitalisaatio digitaalinen markkinointi markkinointi haasteet (ongelmat) asiakkaat asiakkuudenhallinta yritykset yhtiöt brändit brändäys viestintä sisäinen tiedotus organisaatioviestintä verkkoviestintä Internet uusmedia sosiaalinen media pikaviestiohjelmat pienet ja keskisuuret yritykset kansainväliset yritykset yritysmarkkinointi yritysstrategiat strateginen johtaminen digitalisoituminen haasteet
URI

http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5930-2

Metadata
Show full item record
Collections
  • Väitöskirjat [3040]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • English as a common corporate language in a multinational company : employees' and managers' experiences and expectations during a transfer from local to distributed services 

    Huusko, Martti (2008)
  • Brand building in startups : best practices and influence on angel investor decision-making 

    Reuter, Aapo (2020)
    Startup-yritykset ovat tärkeitä uusien työpaikkojen ja innovaatioiden synnyttäjiä. Monet niistä kuitenkin kaatuvat ennen merkittävän kasvun saavuttamista. Syitä epäonnistumisen on monia, mutta vahvan yritysbrändin on ...
  • "Hej Seppo, could you pls comment on this!" : internal email communication in lingua franca English in a multinational company 

    Kankaanranta, Anne (University of Jyväskylä, Centre for Applied Language Studies, 2005)
     
  • Suomalaisten, monikansallisten yritysten sisäisen viestinnän haasteet 2010-luvulla : "yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta"-problematiikka globaalissa kuningaskunnassa 

    Metsäpelto, Karin (2010)
    Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia suomalaisten, monikansallisten yritysten sisäisen viestinnän haasteita konsernitoimintojen viestintävastaavien näkökulmasta katsottuna. Tutkimuksen tavoitteena oli vastata ...
  • Industrial branding using digital media : case: The Switch 

    Lipiäinen, Heini (2012)
    The shift from traditional marketing channels to the digital channels has been rapid which has generated new challenges and opportunities for business-to-business (B2B) communication and brand building processes. In ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre