University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Väitöskirjat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Väitöskirjat > View Item

Digitization of the communication and its implications for marketing

Thumbnail
View/Open
2.1Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Published in
Jyväskylä studies in business and economics
Authors
Lipiäinen, Heini
Date
2014
Discipline
Markkinointi

 
Publisher
University of Jyväskylä
ISBN
978-951-39-5930-2
ISSN Search the Publication Forum
1457-1986
Keywords
digitization digital marketing marketing communications company strategy market orientation brand orientation communication channel Tapaustutkimus Haastattelututkimus digitalisaatio digitaalinen markkinointi markkinointi haasteet (ongelmat) asiakkaat asiakkuudenhallinta yritykset yhtiöt brändit brändäys viestintä sisäinen tiedotus organisaatioviestintä verkkoviestintä Internet uusmedia sosiaalinen media pikaviestiohjelmat pienet ja keskisuuret yritykset kansainväliset yritykset yritysmarkkinointi yritysstrategiat strateginen johtaminen digitalisoituminen haasteet
URI

http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5930-2

Metadata
Show full item record
Collections
  • Väitöskirjat [2257]
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services
Data Protection Description
Open Science Centre