Naisten johtamiskoulutuksen vaikuttavuuden arviointimalli : MBA-koulutuksen vaikuttavuus johtaja- ja yrittäjänaisten oppimiseen ja kehittymiseen työssään
Authors
Date
2014Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Digitaalinen transformaatio haastaa organisaatiot ketteryyteen ja jatkuvaan oppimiseen
Vitikka, Minja (2020)Viimeisten vuosien aikana digitaalinen transformaatio on noussut ajankohtaiseksi teemaksi organisaatioissa ja tietojärjestelmätieteen tutkimuksessa. Ilmiön taustalla on teknologian kehittymisen vauhdittama yhteiskunnan ... -
“Kun motivaatio oppimiseen on kohdallaan, niin voidaan oppimispolulla ohjata eteenpäin” : käsityksiä oppimisen johtamisesta esihenkilötyössä
Keronen, Sara; Lemmetty, Soila; Collin, Kaija (Jyväskylän yliopisto, 2022)Työssä oppimisen merkitys henkilöstön osaamisen kehittämiselle, mutta myös motivoitumiselle työssä on tärkeää. Asiantuntijatyön kontekstissa vastuu oppimisesta on osaltaan henkilöstöllä itsellään, mutta esihenkilöitä ... -
Vauhtia vastuullisuuteen : naisten johtamiskoulutuksen vaikuttavuus
Lämsä, Anna-Maija; Keränen, Anne; Savela, Terttu (Oulun ammattikorkeakoulu, 2018)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on lisätä tietoa vastuullisen johtamisen kehittämisestä ja sen vaikuttavuudesta. Selvityksen kohteena oli johtaja- ja yrittäjänaisille sekä asiantuntijoina toimiville naisille toteutettu ... -
Executive Master of Business Administration -koulutuksen yhteys mies- ja naisjohtajien uramenestykseen
Korhonen, Niilo (2020)Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan Executive Master of Business Administration -koulutuksen yhteyttä uramenestykseen. Tutkimus asemoituu urien, uramenestyksen sekä johtamiskoulutuksen tutkimuskenttään. Tutkimuksessa ...