Kuluttajille assosioituvat mielikuvat brandista : case Härmän Kuntokeskus
Authors
Date
2005Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Keywords
NB.
Sivu 72 puuttuu alkuperäisestä dokumentista.Metadata
Show full item recordCollections
- Pro gradu -tutkielmat [29743]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Työntekijöiden kokemuksia työnantajakuvasta työsuhteen alussa
Lappalainen, Ida (2019)Tässä pro gradu –tutkielmassa tarkoituksena on selvittää, mitä työnantajakuva merkitsee Alko Oy:n työntekijöille, ja mitä tekijöitä työnantajakuvassa he pitävät tärkeänä työsuhteen alussa. Lisäksi tarkoituksena on selvittää, ... -
Vastuullisen vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus brändimielikuviin
Pyykkö, Eveliina (2022)Tässä kvalitatiivisin menetelmin toteutetussa pro gradu -tutkielmassa selvitettiin vaikuttajamarkkinoinnin toimivuutta vastuullisuusviestinnän työkaluna sosiaalisessa mediassa. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka ...