Brandiin liitettävät mielikuvat ja niiden mittaaminen osana brandiauditointia : Case: L'Oreal Revitalift
Authors
Date
2004Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Arvoketjuanalyysi : esimerkkitapauksena poliitikkoihin liitettävät mielikuvat
Viitala, Katja (1999) -
Kouluaan aloittavan lapsen emootiot epäonnistumisen ja onnistumisen oppimistilanteissa ja niiden mittaaminen
Haapala, Kati; Hietaniemi, Leena (2006) -
Branding Finland on the Internet : images and stereotypes in Finland's tourism marketing
Winter, Carolin (2009) -
B2B-palveluyrityksen brändimielikuvaan vaikuttavat tekijät
Lahdelma, Valtteri (2023)Tämän tutkimuksen tavoite oli selvittää B2B-palveluyrityksen brändimielikuvaan vaikuttavia tekijöitä. Tutkimus toteutettiin kvalitatiivisena tutkimuksena ja päätutkimusongelma oli selvittää mitkä tekijät vaikuttavat ...