Internetmainonnan aggressiivisuuden keskeiset ulottuvuudet
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Digital advertising around paid spaces, e-advertising industry’s revenue engine : A review and research agenda
Aslam, Bilal; Karjaluoto, Heikki (Pergamon Press, 2017)We develop and describe a framework for research in a particular segment of digital advertising. Internet Advertising Paid Slots and Spaces (IAPS) is a neologism and work almost like a stock exchange for buying and selling ... -
Rossijskie turisty v Rovaniemi : na materiale marketingogo oprosa
Suorsa, Jenny (2012)Matkailu on monimuotoinen ja merkittävä ilmiö. Sillä on monenlaisia vaikutuksia niin matkailijoihin kuin matkakohteen väestöön ja ympäristöön. Tämän pro gradu -tutkielman aihe on venäläiset matkailijat Rovaniemellä. ... -
Attentional bias towards interpersonal aggression in depression : an eye movement study
Rantanen, Matti; Hautala, Jarkko; Loberg, Otto; Nuorva, Jaakko; Hietanen, Jari K.; Nummenmaa, Lauri; Astikainen, Piia (Wiley-Blackwell, 2021)Depressed individuals exhibit an attentional bias towards mood-congruent stimuli, yet evidence for biased processing of threat-related information in human interaction remains scarce. Here, we tested whether an attentional ... -
Examining the effects online targeting has on consumers' purchase decisions
Hiirsalmi, Sami (2020)Yritykset ja markkinoijat mittaavat markkinointitoimenpiteitänsä online- kanavissa päivittäin. Samanaikaisesti, toimiala on nuori ja empiiristä tutkimusta online-markkinoinnin vaikutuksista kuluttajien päätöksiin on vähän. ... -
Digital marketing communication strategies in micro social enterprises
Hollen, Chinara (2018)Micro social enterprises play an important role in our society. Therefore, understanding how they utilize digital marketing in today’s highly competitive environment becomes vital. The author wanted to fill the gap in the ...