University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Internetmainonnan aggressiivisuuden keskeiset ulottuvuudet

Thumbnail
View/Open
1.7 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Riekki, Jesse
Date
2005
Discipline
Elektroninen liiketoimintaMarkkinointiMarketing

 
Keywords
Internet verkkomainonta markkinointi aggressiivisuus käsitteenmuodostus ärsykkeet
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2006191

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [24542]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Rossijskie turisty v Rovaniemi : na materiale marketingogo oprosa 

    Suorsa, Jenny (2012)
    Matkailu on monimuotoinen ja merkittävä ilmiö. Sillä on monenlaisia vaikutuksia niin matkailijoihin kuin matkakohteen väestöön ja ympäristöön. Tämän pro gradu -tutkielman aihe on venäläiset matkailijat Rovaniemellä. ...
  • Digital advertising around paid spaces, e-advertising industry’s revenue engine : A review and research agenda 

    Aslam, Bilal; Karjaluoto, Heikki (Pergamon Press, 2017)
    We develop and describe a framework for research in a particular segment of digital advertising. Internet Advertising Paid Slots and Spaces (IAPS) is a neologism and work almost like a stock exchange for buying and selling ...
  • Digital marketing communication strategies in micro social enterprises 

    Hollen, Chinara (2018)
    Micro social enterprises play an important role in our society. Therefore, understanding how they utilize digital marketing in today’s highly competitive environment becomes vital. The author wanted to fill the gap in the ...
  • Examining the effects online targeting has on consumers' purchase decisions 

    Hiirsalmi, Sami (2020)
    Yritykset ja markkinoijat mittaavat markkinointitoimenpiteitänsä online- kanavissa päivittäin. Samanaikaisesti, toimiala on nuori ja empiiristä tutkimusta online-markkinoinnin vaikutuksista kuluttajien päätöksiin on vähän. ...
  • The representation of Sámi people on Finnish and Norwegian tourism websites in English 

    Lindholm, Maiju (2014)
    Tutkielman tarkoituksena oli selvittää, minkälaisia representaatioita saamelaisista rakennetaan norjalaisessa sekä suomalaisessa matkailumarkkinoinnissa englanniksi. Aineistona oli yksi kunkin maan virallisen matkailumar ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre