Määräävän markkina-aseman vaikutus sanomalehtien ilmoitusmarkkinointiin : case Etelä-Suomen Sanomat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Constructions, Claims, Resonance, Reflexivity : Language and Market Categorization
Granqvist, Nina; Siltaoja, Marjo (SAGE Publications, 2020)Studies on market categorization exhibit substantial agreement that language plays a central role in articulating and constructing meanings among market participants and crafting consensus to produce a collective of ... -
On the stability of stablecoins
Grobys, Klaus; Junttila, Juha; Kolari, James W.; Sapkota, Niranjan (Elsevier, 2021)This paper investigates the volatility processes of stablecoins and their potential stochastic interdependencies with Bitcoin volatility. We employ a novel approach to choose the optimal combination for the power law ... -
Asiakassuhdemarkkinointi ja sanomalehtien asiakashallinta : konstruktiivinen tutkimus transitionaalisella toimialalla
Moilanen, Panu; Aarnio, Antti; Penttilä, Jari (2001)Sanomalehdistöllä on perinteisesti ollut Suomessa erittäin vahva asema. Viime vuosikymmenen ajan sanomalehtien yhteenlaskettu levikki on kuitenkin jatkuvasti laskenut, ja lehtien osuus mediamainonnasta pienentynyt. Kiristyvä ... -
Les adjectifs décrivant les compétences dans les offres d'emploi sur Internet
Hankala, Tita (2011)Työpaikkailmoitusten avulla yritykset etsivät itselleen sopivia työntekijöitä. Ilmoituksissa käytetään adjektiiveja kuvailemaan halutun työntekijän ominaisuuksia eli kompetensseja. Tutkin pro gradu -työssäni millaisia nämä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.