Määräävän markkina-aseman vaikutus sanomalehtien ilmoitusmarkkinointiin : case Etelä-Suomen Sanomat
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Vaikutteiden ja värien välittäjä : kiertelevän taideopettaja Ferdinand Fürbringerin matka Itämeren ympäri (n. 1837–1856)
Paloheimo, Maare (Historiallinen yhdistys, 2023)Nykyisen Saksan itäosassa sijainneesta Reuß-Schleizin ruhtinaskunnasta lähtenyt taideopettaja Ferdinand Fürbringer kulki Itämeren ympäristössä tuhansien kilometrien matkan 1830–1850-luvuilla. Fürbringer oli taitava kehittyvän ... -
On the stability of stablecoins
Grobys, Klaus; Junttila, Juha; Kolari, James W.; Sapkota, Niranjan (Elsevier, 2021)This paper investigates the volatility processes of stablecoins and their potential stochastic interdependencies with Bitcoin volatility. We employ a novel approach to choose the optimal combination for the power law ... -
Constructions, Claims, Resonance, Reflexivity : Language and Market Categorization
Granqvist, Nina; Siltaoja, Marjo (SAGE Publications, 2020)Studies on market categorization exhibit substantial agreement that language plays a central role in articulating and constructing meanings among market participants and crafting consensus to produce a collective of ... -
Asiakassuhdemarkkinointi ja sanomalehtien asiakashallinta : konstruktiivinen tutkimus transitionaalisella toimialalla
Moilanen, Panu; Aarnio, Antti; Penttilä, Jari (2001)Sanomalehdistöllä on perinteisesti ollut Suomessa erittäin vahva asema. Viime vuosikymmenen ajan sanomalehtien yhteenlaskettu levikki on kuitenkin jatkuvasti laskenut, ja lehtien osuus mediamainonnasta pienentynyt. Kiristyvä ...