Greenwashing and Social Media : An Examination of Consumer Responses on Twitter
Salimi, M., Tuscolano, F., Niininen, O., & Uusitalo, O. (2024). Greenwashing and Social Media : An Examination of Consumer Responses on Twitter. In 2024 Academy of Marketing Science® Conference – Annual : Marketing and AI : Shaping the Future Together : Abstracts. Academy of Marketing Science. https://www.ams-web.org/s/AMS-AC-2024-Proceedings-Abstract-with-Front-Matter-and-Table-of-Contents.pdf
Päivämäärä
2024Tekijänoikeudet
© Academy of Marketing Science
Julkaisija
Academy of Marketing ScienceKonferenssi
Academy of Marketing Science Annual ConferenceKuuluu julkaisuun
2024 Academy of Marketing Science® Conference – Annual : Marketing and AI : Shaping the Future Together : AbstractsAsiasanat
Alkuperäislähde
https://www.ams-web.org/s/AMS-AC-2024-Proceedings-Abstract-with-Front-Matter-and-Table-of-Contents.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/243499470
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [18]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Examining the influence of consumer-to-consumer eWOM source credibility on brand awareness, purchase intention, eWOM intention, and eWOM behavior in Facebook
Krasila, Henriikka (2021)Teknologian nopea kehitys on luonut tilaa uusille sosiaalisen median alustoille ja sosiaalisille verkostoille. Tämän seurauksena kuluttajista on tullut yhä aktiivisempia erilaisissa online-yhteisöissä. Toisin sanoen, he ... -
Green Capital of Simulated Entertainment : The Reformed Relationship Between Motorsports and Sim Racing and Their Sustainability
Malinen, Ville (RWTH Aachen University, 2023)This article suggests that the rising visibility and status of sim racing may lead to new challenges owing to its increased synergy with motorsports. Risks are accelerated because of the position of sim racing between ... -
Ecosocial Innovations and Their Capacity to Integrate Ecological, Economic and Social Sustainability Transition
Matthies, Aila-Leena; Stamm, Ingo; Hirvilammi, Tuuli; Närhi, Kati (MDPI AG, 2019)The article contributes to sustainability transition research by indicating the significance of transformative grassroots innovations in the context of social work research. We introduce the integrative concept of ecosocial ... -
Social eWOM in consumers´ decision-making process and the effect of COVID-19 pandemic on consumers´ social media behavior
Karjala, Pinja (2021)Sosiaalinen media on tänä päivänä olennainen osa kuluttajien päivittäistä yhteydenpitoa ja lisäksi se toimii arvokkaana tiedonlähteenä. Kuluttajat ottavat vaikutteita toisilta kuluttajilta ja enenevissä määrin vaikutteille ... -
Online antecedents for young consumers’ impulse buying behavior
Nyrhinen, Jussi; Sirola, Anu; Koskelainen, Tiina; Munnukka, Juha; Wilska, Terhi-Anna (Elsevier, 2024)Acting on a sudden urge to purchase something without a prior intention or plan to do so and without considering its long-term effects is regarded as impulse buying behavior. The convenience and automatization of online ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.