Tracking and analysing the learner behaviour of non- and low-literate adults in an online literacy training environment
Malessa, E. (2018). Tracking and analysing the learner behaviour of non- and low-literate adults in an online literacy training environment. In P. Taalas, J. Jalkanen, L. Bradley, & S. Thouësny (Eds.), Future-proof CALL : language learning as exploration and encounters : short papers from EUROCALL 2018 (pp. 182-187). Research-publishing.net. https://doi.org/10.14705/rpnet.2018.26.834
Tekijät
Päivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© 2018 the Authors
Julkaisija
Research-publishing.netEmojulkaisun ISBN
978-2-490057-21-4Konferenssi
Eurocall conferenceKuuluu julkaisuun
Future-proof CALL : language learning as exploration and encounters : short papers from EUROCALL 2018Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28931856
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Learning to read for the first time as adult immigrants in Finland : Reviewing pertinent research of low-literate or non-literate learners’ literacy acquisition and computer-assisted literacy training
Malessa, Eva (Centre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä, 2018)Against the backdrop of increasing global humanitarian migration to highly literate countries and the resulting necessity and challenge to provide language and literacy education to non-literate or low-literate adult second ... -
Tracking the learner behaviour of non- and low-literate adults in an online literacy training environment. Lessons learnt and fast forward towards (digital) literacy: Let the games begin!
Malessa, Eva (University of Palermo, 2018)This study investigated the learner behaviour of low- and non-literate adults practising in an online literacy training environment. The focus of this study was the learning process of making phoneme-grapheme correspondences ... -
Tracking learner behaviour of non- and low-literate adults in an online literacy training environment
Malessa, Eva (University of Newcastle upon Tyne, 2018) -
Video games in informal language learning : a learner perspective
Honkanen, Hanna (2024)Videopeliharrastukset ovat suuressa suosiossa kaikenikäisten kesken. Opetuksessa hyödynnetään usein opetuskäyttöön tehtyjä pelejä, kuten Kahoot!ia, mutta myös kaupallisia pelejä voidaan käyttää kielenoppimisen tukena. ... -
Aletaan alusta : luku- ja kirjoitustaidottomat aikuiset uutta kieltä oppimassa
Tammelin-Laine, Taina (University of Jyväskylä, 2014)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.