Opetusinterventio vaikuttaa vain vähän oppilaiden kriittisen ajattelun kehittymiseen
Lyyra, N. (2024). Opetusinterventio vaikuttaa vain vähän oppilaiden kriittisen ajattelun kehittymiseen. Liikunta ja tiede, 61(1), 45.
Published in
Liikunta ja tiedeAuthors
Date
2024Copyright
© Liikuntatieteellinen seura 2024
Publisher
Liikuntatieteellinen seuraISSN Search the Publication Forum
0358-7010Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/207073253
Metadata
Show full item recordCollections
- Liikuntatieteiden tiedekunta [2957]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yhteistoiminnalliseen oppimiseen perustuvan opetuskokeilun vaikutus oppilaiden ajattelun kehittymiseen, oppimiseen ja motivaatioon
Ilveskoski, Elina; Mikkonen, Elina (2013) -
Kohti valveutumista ja ajattelun rajoja kriittisen pedagogiikan keinoilla
Fornaciari, Aleksi; Nikkola, Tiina (Suomen sosiaalipedagoginen seura, 2018)Katsauksessa pohdimme kriittisen pedagogiikan mahdollisuuksia lisätä opettajaopiskelijoiden kykyä jäsentää yhteiskunnallisten ilmiöiden suhdetta kasvatukseen. Esimerkkinä käytämme Lapset elämänsä valtiaiksi -hanketta, ... -
Kriittisen ajattelun konstellaatio : kriittisyyden traditiot kasvatustieteissä
Kudjoi, Ekku (2019)Tämän tutkielma tarkastelee mitä kriittinen ajattelu tarkoittaa kasvatustieteiden kontekstissa, miten sitä perustellaan kasvatustavoitteena ja millaista subjektiviteettia kriittisellä ajattelulla tuotetaan. Tutkimus on ... -
Exploring early adolescents’ evaluation of academic and commercial online resources related to health
Kiili, Carita; Leu, Donald J.; Marttunen, Miika; Hautala, Jarkko; Leppänen, Paavo H.T. (Springer Netherlands, 2018)This study assessed the ability of 426 students (ages 12–13) to critically evaluate two types of online locations on health issues: an academic resource and a commercial resource. The results indicated limited evaluation ...