dc.contributor.author | Saari, Susanna | |
dc.contributor.author | Palomäki, Sanna | |
dc.contributor.author | Salin, Kasper | |
dc.date.accessioned | 2024-01-31T12:43:43Z | |
dc.date.available | 2024-01-31T12:43:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Saari, S., Palomäki, S., & Salin, K. (2022). Hukuttaako resurssipula vesiliikunnan opetuksen yläkouluissa ja toisella asteella?. <i>Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettaja</i>, <i>2022</i>(2), 7-9. <a href="https://www.liito.fi/liito-lehti/paakirjoitukset/liito-2022/liito-2-22-vesiliikunta-ja-opintopa/" target="_blank">https://www.liito.fi/liito-lehti/paakirjoitukset/liito-2022/liito-2-22-vesiliikunta-ja-opintopa/</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_144237158 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93161 | |
dc.description.abstract | Vuodesta 2016 uima- ja vesipelastustaidot ovat olleet ainoita liikunnan lajitaitoja, jotka on opetussuunnitelmassa erikseen mainittu. Kyseiset taidot tulee ottaa huomioon myös liikunnan arvioinnissa. (Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet 2014), mutta silti opetuksen toteutuminen ei ole itsestään selvää. Lukion opetussuunnitelmaan (2019) vesiliikunta on kirjattu yhdeksi kurssisisällöksi, mutta ammatillisten tutkintojen perusteissa vesiliikuntaa ei mainita lainkaan. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry | |
dc.relation.ispartofseries | Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettaja | |
dc.relation.uri | https://www.liito.fi/liito-lehti/paakirjoitukset/liito-2022/liito-2-22-vesiliikunta-ja-opintopa/ | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.title | Hukuttaako resurssipula vesiliikunnan opetuksen yläkouluissa ja toisella asteella? | |
dc.type | magazine article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202401311672 | |
dc.contributor.laitos | Liikuntatieteellinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.laitos | Faculty of Sport and Health Sciences | en |
dc.contributor.oppiaine | Liikuntapedagogiikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Sport Pedagogy | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/43KC-T6DC | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 7-9 | |
dc.relation.issn | 2242-0134 | |
dc.relation.numberinseries | 2 | |
dc.relation.volume | 2022 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © 2022 Liikunnan ja Terveystiedon Opettajat | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | contributionToPeriodical | |
dc.subject.yso | liikuntakasvatus | |
dc.subject.yso | vesiliikunta | |
dc.subject.yso | oppimistavoitteet | |
dc.subject.yso | opetussuunnitelmat | |
dc.subject.yso | lajitaidot | |
dc.subject.yso | nuoret | |
dc.subject.yso | uimataito | |
dc.subject.yso | toisen asteen koulutus | |
dc.subject.yso | uinti | |
dc.subject.yso | yläkoulu | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p15764 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p6433 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p11960 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p5140 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p25205 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p18554 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p3387 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p4330 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 | |
dc.rights.url | http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en | |
dc.type.okm | D1 | |