Show simple item record

dc.contributor.authorAlasuutari, Maarit
dc.contributor.authorHeiskanen, Noora
dc.contributor.authorRantala, Anja
dc.contributor.authorVehkakoski, Tanja
dc.date.accessioned2024-01-19T10:44:28Z
dc.date.available2024-01-19T10:44:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationAlasuutari, M., Heiskanen, N., Rantala, A., & Vehkakoski, T. (2023). Oppimista tukeva dokumentointi on sekä hyvää pedagogista kirjaamista että asiakirjojen aktiivista hyödyntämistä oppijan tukena. <i>e-Erika</i>, <i>2023</i>(2), 38-44. <a href="https://journals.helsinki.fi/e-erika/article/view/2097" target="_blank">https://journals.helsinki.fi/e-erika/article/view/2097</a>
dc.identifier.otherCONVID_197440959
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92932
dc.description.abstractPohdintoja asiakirjoista ja opettajan työstä tuoreen kirjamme ”Hyvä pedagoginen kirjaaminen. Oppimista tukeva dokumentointi käytännössä” äärellä.fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherHelsingin yliopisto, Koulutuksen arviointikeskus HEA
dc.relation.ispartofseriese-Erika
dc.relation.urihttps://journals.helsinki.fi/e-erika/article/view/2097
dc.rightsIn Copyright
dc.titleOppimista tukeva dokumentointi on sekä hyvää pedagogista kirjaamista että asiakirjojen aktiivista hyödyntämistä oppijan tukena
dc.typecontributionToPeriodical
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202401191427
dc.contributor.laitosKasvatustieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Educationen
dc.contributor.oppiaineHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöfi
dc.contributor.oppiaineErityispedagogiikkafi
dc.contributor.oppiaineLapset, perheet ja sosiaalinen kestävyysfi
dc.contributor.oppiaineVarhaiskasvatusfi
dc.contributor.oppiaineSchool of Wellbeingen
dc.contributor.oppiaineSpecial Educationen
dc.contributor.oppiaineSocial Sustainability for Children and Familiesen
dc.contributor.oppiaineEarly Childhood Educationen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_2cd9
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.format.pagerange38-44
dc.relation.issn2243-0075
dc.relation.numberinseries2
dc.relation.volume2023
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Helsingin yliopiston Koulutuksen arviointikeskus HEA, 2022
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysoHOJKS
dc.subject.ysoopetustyö
dc.subject.ysodokumentointi
dc.subject.ysokirjaaminen
dc.subject.ysoosaamisen kehittäminen
dc.subject.ysohyvät käytännöt
dc.subject.ysopedagoginen suunnittelu
dc.subject.ysoasiakirjat
dc.subject.ysoopetussuunnitelmat
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p22091
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p28618
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p16361
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p3802
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p38391
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p18007
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p23087
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2325
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p5140
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
dc.type.okmD1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright