Luokanopettajien käsityksiä arvioinnin merkityksestä monialaisessa oppimiskokonaisuudessa
Hietamäki, U., Harju-Luukkainen, H., & Maunula, M. (2023). Luokanopettajien käsityksiä arvioinnin merkityksestä monialaisessa oppimiskokonaisuudessa. In Koulutus ja tutkimus yhteiskunnassa - yhteiskunta koulutuksessa ja tutkimuksessa : Kasvatustieteen päivät Vaasassa 23-24.11.2023 : Abstraktit/Abstracts (pp. 149-150). Suomen kasvatustieteellinen seura. https://www.abo.fi/wp-content/uploads/2023/11/kt-paivat-abstraktikirja.pdf
Päivämäärä
2023Tekijänoikeudet
© Suomen kasvatustieteellinen seura 2023
Julkaisija
Suomen kasvatustieteellinen seuraKonferenssi
Kasvatustieteen päivätKuuluu julkaisuun
Koulutus ja tutkimus yhteiskunnassa - yhteiskunta koulutuksessa ja tutkimuksessa : Kasvatustieteen päivät Vaasassa 23-24.11.2023 : Abstraktit/AbstractsAsiasanat
Alkuperäislähde
https://www.abo.fi/wp-content/uploads/2023/11/kt-paivat-abstraktikirja.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/194943528
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Arviointia matkan varrella : luokanopettajien formatiivisen arvioinnin käytänteet
Koivula, Liisamaija (2021)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia alakoulun luokanopettajien käyttämiä formatiivisen arvioinnin käytänteitä. Tutkimustehtävänä oli tuottaa tietoa ja kasvattaa ymmärrystä formatiivisen arvioinnin monitahoisesta ... -
Mistä liikunnan arvosanat muodostuvat? : liikunnanopettajien käsityksiä arvioinnin kriteereistä ja haasteista perusopetuksessa
Palomäki, Sanna; Hirvensalo, Mirja (Liikuntatieteellinen seura, 2022)Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteisiin kirjatuilla tavoitteilla ja arviointikriteereillä on pyritty turvaamaan arvioinnin oikeudenmukaista ja yhdenvertaista toteutumista kouluissa. Tämän tutkimuksen tarkoituksena ... -
Luokanopettajaopiskelijoiden ja vastavalmistuneiden luokanopettajien käsityksiä matematiikasta sekä itsesäätelytaitojen ja tunteiden merkityksestä
Penttilä, Essi; Korkeakangas, Janita (2022)Tässä tutkimuksessa tarkoituksena oli selvittää, millaisia käsityksiä luokanopettajaopiskelijoilla ja vastavalmistuneilla luokanopettajilla on matematiikasta oppiaineena sekä siihen vaikuttavien itsesäätelytaitojen ja ... -
Luokanopettajien käsityksiä temperamentin merkityksestä koulun vuorovaikutussuhteissa
Lehtinen, Aija; Stenvall, Niina (2020)Tutkimuksessa kuvataan luokanopettajien käsityksiä temperamentista ja mitä se merkitsee oppilas-opettaja vuorovaikutussuhteissa. Lisäksi tarkastellaan luokanopettajien käsityksiä sekä opettajan oman että oppilaiden ... -
Luokanopettajien käsityksiä kevään 2020 poikkeuksellisten opetusjärjestelyiden aikaisesta etäopetuksesta ja sen merkityksestä opettajan työhön
Alanko, Janina (2021)Tässä tutkielmassa tarkastellaan luokanopettajien käsityksiä kevään 2020 poikkeuksellisten opetusjärjestelyiden aikaisesta etäopetuksesta. Opettajat joutuivat luomaan uusia tapoja opettaa verkkoyhteyksillä. Tutkielmassa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.