Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorVerkama, Outi
dc.contributor.authorAaltonen-Kiianmies, Kirsi
dc.contributor.editor
dc.date.accessioned2023-11-10T09:36:41Z
dc.date.available2023-11-10T09:36:41Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationVerkama, O., Aaltonen-Kiianmies, K. (2023). Hei, me osataan sanoa “kiitos” jo viidellä kielellä! : ajatuksia ja kokemuksia arvioinnista perusopetuksen alaluokilla. <em>Kieli, koulutus ja yhteiskunta</em>.14(6). <a href="https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-marraskuu-2023/hei-me-osataan-sanoa-kiitos-jo-viidella-kielella-ajatuksia-ja-kokemuksia-arvioinnista-perusopetuksen-alaluokilla" target="_blank">https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-marraskuu-2023/hei-me-osataan-sanoa-kiitos-jo-viidella-kielella-ajatuksia-ja-kokemuksia-arvioinnista-perusopetuksen-alaluokilla</a>
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/91878
dc.description.abstractTässä artikkelissamme pohdimme käytännön esimerkkien avulla perusopetuksen vuosiluokkien 1–6 kieltenopetuksen arviointia oppilaiden osallisuuden näkökulmasta. Oppilas on oman oppimisensa subjekti; hän on aina keskiössä niin opetuksessa kuin oppimisessa ja oman oppimisensa arvioinnissa. Arviointi on luonnollinen ja erottamaton osa oppimisprosessia.fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherSoveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto
dc.relation.ispartofseriesKieli, koulutus ja yhteiskunta
dc.relation.urihttps://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-marraskuu-2023/hei-me-osataan-sanoa-kiitos-jo-viidella-kielella-ajatuksia-ja-kokemuksia-arvioinnista-perusopetuksen-alaluokilla
dc.rightsCC BY 4.0
dc.titleHei, me osataan sanoa “kiitos” jo viidellä kielellä! : ajatuksia ja kokemuksia arvioinnista perusopetuksen alaluokilla
dc.typemagazine article
dc.identifier.urnURN:NBN:fi-fe2024031311151
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/43KC-T6DC
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.relation.issn1799-0181
dc.relation.numberinseries6
dc.relation.volume14
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kirjoittajat 2023
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationcontributionToPeriodical
dc.subject.ysoluovuus
dc.subject.ysooppilaslähtöisyys
dc.subject.ysoosallisuus
dc.subject.ysokieltenopetus
dc.subject.ysoopetus
dc.subject.ysooppilasarviointi
dc.subject.ysoperusopetus
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p8311
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p39191
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p5164
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p38117
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2630
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p7111
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p19327
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

CC BY 4.0
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on CC BY 4.0