Peruskoulu- ja lukiokäyttöön soveltuvat fysiikan suomenkieliset opetusohjelmat
Päivämäärä
1993Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kovalenttisen sidoksen ja ionisidoksen muodostuminen ja niiden opetus peruskoulussa ja lukiossa : kemian opetusohjelmat opetuksen tukena
Korvola, Timo; Niskanen, Petteri (1995)Tämän pro gradu-työn tarkoituksena on selvittää kovalenttisen sidoksen ja ionisidoksen opetusta peruskoulussa ja lukiossa, sekä tietokoneen mahdollisuuksia kemian opetuksen apuvälineenä. Selvitimme luonnontieteissä ... -
Hälsotrender bland elever i svensk- och finskspråkiga grundskolor 1994-2014 : WHO:s skolelevsstudie (HBSC-Study)
Simonsen, Nina; Roos, Eva; Suominen, Sakari; Laakso, Mari; Lehto, Elviira; Villberg, Jari; Tynjälä, Jorma; Välimaa, Raili; Ojala, Kristiina; Kannas, Lasse (Samfundet Folkhälsan, 2016)WHO:s skolelevsstudie (Health Behavior in School-aged Children (HBSC) Study) är internationellt en av de mest omfattande, långvariga och betydelsefulla undersökningarna om levnadsvanor bland skolungdomar. Undersökningen ... -
Jämlikhet och resultat : forskningsresultat som kan användas för att minska skillnaderna i PISA-prestationer mellan svenskspråkiga och finskspråkiga elever
Brink, Satya; Nissinen, Kari; Vettenranta, Jouni (Jyväskylä Universitet, Pedagogiska forskningsinsitutet, 2013) -
Equity and excellence : evidence for policy formulation to reduce the difference in PISA performance between Swedish speaking and Finnish speaking students in Finland
Brink, Satya; Nissinen, Kari; Vettenranta, Jouni (University of Jyväskylä, Finnish Institute for Educational Research, 2013) -
The challenge for equity and excellence: Evidence for future successful action in bilingual Finland
Brink, Satya; Nissinen, Kari (University of Jyväskylä, Finnish Institute for Educational Research, 2018)In 2013, the authors prepared a report on educational excellence and equity in Finland based on PISA 2009 data and asked the question “Could Finland achieve both excellence and equality goals in the coming decade? ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.