Kaksitasoinen sekoitettu regressiomallii : sovelluksia esikoulutaitojen vaikutuksesta peruskoulun ensiluokkalaisten lukutaitoon
Authors
Date
2013Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Fonologisen tietoisuuden tehtävät ensiluokkalaisten lukutaidon ennustajina
Huovinen, Marjo (2001) -
Lasten mediankäyttö ja sen yhteys lukutaitoon
Pollari, Maiju (2015)Tutkimuksessa selvitettiin lasten mediankäyttöä ja sen yhteyttä lukutaitoon. Mediankäyttö jaettiin kahteen osaan, tieto- ja viestintäteknisten välineiden käyttöön sekä eri tekstilajien lukemiseen. Tutkimuksessa kartoitettiin ... -
Kouluikää edeltävän tarkkaavaisuuden ja sen häiriöiden yhteys ensimmäisen luokan tekniseen lukutaitoon
Lapveteläinen, Anne-Mari (2003) -
Äidinkielen oppiainekohtaisen kiinnostuksen yhteys lukutaitoon alakoulun aikana
Tuominen, Roosa (2015)Tutkimuksessa tarkasteltiin äidinkielen oppiainekohtaisen kiinnostuksen yhteyttä oppilaiden lukutaidon tasoon. Tavoitteena oli selvittää, millaista on oppilaiden kiinnostus äidinkieltä kohtaan verrattuna kiinnostukseen ... -
Auditiivisen ja kielellisen harjoittelun vaikutus kolmannella luokalla olevien heikkojen lukijoiden lukutaitoon
Oksanen, Annamaija (Jyväskylän yliopisto, 2012)