Kaksitasoinen sekoitettu regressiomallii : sovelluksia esikoulutaitojen vaikutuksesta peruskoulun ensiluokkalaisten lukutaitoon
Tekijät
Päivämäärä
2013Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Fonologisen tietoisuuden tehtävät ensiluokkalaisten lukutaidon ennustajina
Huovinen, Marjo (2001) -
Lasten mediankäyttö ja sen yhteys lukutaitoon
Pollari, Maiju (2015)Tutkimuksessa selvitettiin lasten mediankäyttöä ja sen yhteyttä lukutaitoon. Mediankäyttö jaettiin kahteen osaan, tieto- ja viestintäteknisten välineiden käyttöön sekä eri tekstilajien lukemiseen. Tutkimuksessa kartoitettiin ... -
Kouluikää edeltävän tarkkaavaisuuden ja sen häiriöiden yhteys ensimmäisen luokan tekniseen lukutaitoon
Lapveteläinen, Anne-Mari (2003) -
Äidinkielen oppiainekohtaisen kiinnostuksen yhteys lukutaitoon alakoulun aikana
Tuominen, Roosa (2015)Tutkimuksessa tarkasteltiin äidinkielen oppiainekohtaisen kiinnostuksen yhteyttä oppilaiden lukutaidon tasoon. Tavoitteena oli selvittää, millaista on oppilaiden kiinnostus äidinkieltä kohtaan verrattuna kiinnostukseen ... -
Auditiivisen ja kielellisen harjoittelun vaikutus kolmannella luokalla olevien heikkojen lukijoiden lukutaitoon
Oksanen, Annamaija (Jyväskylän yliopisto, 2012)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.