Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKoponen, Jonna
dc.date.accessioned2023-10-26T09:01:49Z
dc.date.available2023-10-26T09:01:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/90718
dc.description.abstractFT Jonna Koposen palvelujohtamisen alaan kuuluva väitöskirja Sales communication competence in modern B2B relationship selling (suom. Myynnin vuorovaikutusosaaminen modernissa yritysten välisessä suhdemyynnissä) tarkastettiin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa Kuopion kampuksella, Mediastudia-rakennuksen MS300-salissa 3.12.2021 klo 12. Vastaväittäjänä toimi professori Pauliina Ulkuniemi Oulun yliopistosta ja kustoksena professori Anu Puusa Itä-Suomen yliopistosta.fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherPrologos ry
dc.relation.ispartofseriesPrologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti
dc.rightsCC BY-NC-SA 4.0
dc.subject.otheryritysten välinen suhdemyyntifi
dc.subject.othermyynnin vuorovaikutusosaaminenfi
dc.subject.othersosiaalisen läpäisyn teoriafi
dc.subject.othersosiaalinen läsnäolofi
dc.titleModerni yritysten välinen suhdemyynti korostaa vuorovaikutusosaamisen merkitystä
dc.typearticle
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202310266746
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.format.pagerange56–61
dc.relation.issn1795-7613
dc.relation.numberinseries1
dc.relation.volume17
dc.rights.copyright© 2021 kirjoittaja
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.format.contentfulltext
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.relation.doi10.33352/prlg.113559


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

CC BY-NC-SA 4.0
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on CC BY-NC-SA 4.0