Moderni yritysten välinen suhdemyynti korostaa vuorovaikutusosaamisen merkitystä
Abstract
FT Jonna Koposen palvelujohtamisen alaan kuuluva väitöskirja Sales communication competence in modern B2B relationship selling (suom. Myynnin vuorovaikutusosaaminen modernissa yritysten välisessä suhdemyynnissä) tarkastettiin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa Kuopion kampuksella, Mediastudia-rakennuksen MS300-salissa 3.12.2021 klo 12. Vastaväittäjänä toimi professori Pauliina Ulkuniemi Oulun yliopistosta ja kustoksena professori Anu Puusa Itä-Suomen yliopistosta.
Main Author
Format
Articles
Journal article
Published
2021
Series
Subjects
Publisher
Prologos ry
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202310266746Käytä tätä linkitykseen.
Review status
Non-peer reviewed
ISSN
1795-7613
DOI
https://doi.org/10.33352/prlg.113559
Language
Finnish
Published in
Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti
Copyright© 2021 kirjoittaja