Animaatiohahmot ja puheen animointi
Authors
Date
2004Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Automaattinen puheentunnistus ja puheen fysikaaliset perusteet
Richterich, Nicolas (2023)Tässä tutkielmassa käsitellään puheen tuottamisen fysiikkaa ja automaattista puheentunnistamista. Tutkielma jakautuu neljään osaan, joista ensimmäisessä tutustutaan puheen fyysisiin perusteisiin lagrangelaisen mekaniikan ... -
Keeping it real : authenticity and relatability in the videos of two YouTube animators
Partanen, Liisa (2020)Mahdollisimman autenttisen ja samaistuttavan kuvan luominen itsestä on yksi keinoista, joilla sosiaalisen median sisällöntuottajat voivat lisätä houkuttelevuuttaan kuluttajien silmissä. Sisällöntuottaja saa positiivisemman ... -
Pasila satiirin, koomisen ja absurdin rajoilla
Rantanen, Noora (2016)Pasila (Filmiteollisuus Fine Mediastation Oy tuotantokaudet 1.–2. vuosina 2007–2009 ja Yellow Film & TV tuotantokaudet 3.–6. vuosina 2011–2013) päättyi kuuden tuotantokauden jälkeen vuonna 2013 suosionsa huipulle. Sarjan ... -
Neuroverkkopohjainen reaaliaikainen 3D-hahmojen liikesynteesi
Kallio, Joonatan (2019)3D-hahmojen reaaliaikainen liikesynteesi mahdollistaa monipuolisten realististen animaatioiden generoinnin esimerkiksi videopeleihin. Toisaalta taas tekoälytutkimusta tehdään nykyään paljon erityisesti neuroverkkojen ... -
2D-pelihahmon animointi käänteiskinematiikalla
Porvali, Tuomas (2020)Käänteiskinematiikkaa hyödynnetään teollisuuden robotiikassa ja tietokoneanimaatioissa. Nykyään videopeleissä käänteiskinematiikkaa käytettään valikoidusti pelihahmojen jalkojen asettamiseen virtuaaliympäristön maaston ...