Haasteet ja kriittiset tekijät IT-palvelunhallinnan käyttöönotossa
Authors
Date
2014Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Haasteet asiakkuudenhallinnan ja sen järjestelmien käyttöönotossa
Palomäki, Janne (2023)Asiakkuudenhallinnasta ja sen järjestelmistä on tullut erittäin merkittävä osa yritysten liiketoimintaa. Asiakkuudenhallinta on koko organisaation laajuinen strategia kehittää asiakasliiketoimintaa, tuotteita ja palveluita. ... -
Palvelupiste toimintaympäristön uudet toimintatavat : shift-left & swarming
Suontausta, Samuel (2022)Yritykset ovat yhä riippuvaisempia IT-palveluista vastatessaan ulkoisten asiakkaiden ja sisäisten käyttäjien asettamiin vaatimuksiin. Tämä on seurausta informaatioteknologian nopeasta kehittymisestä, joka luo paineita myös ... -
IT-palvelunhallinnan prosessien kyvykkyystason mittaaminen
Alapiha, Jukka (2014)Muutokset liiketoiminnassa ja asiakkaiden tarpeissa muuttavat myös IT orga-nisaation palveluiden vaatimuksia. Muuttuva toimintakenttä asettaa vaati-muksia myös IT-palveluiden johtamiselle ja tuottamiselle. Jotta pystytään ... -
Kriittisten menestystekijöiden tärkeysjärjestys toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotossa.
Makkonen, Lassi (2020)Toiminnanohjausjärjestelmien käyttö on kasvanut viimeisenä vuosikymmenenä radikaalisti. Niillä pyritään keskittämään yrityksen dataa sekä liiketoimintaprosesseja. Toiminnanohjausjärjestelmien käyttöönotto ei tutkimusten ... -
Datamigraation haasteet toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotossa
Räsänen, Inna (2022)Organisaatiot ovat usein halukkaita päivittämään toiminnanohjausjärjestelmiään säilyttääkseen kilpailukykynsä jatkuvan teknologisen kehityksen rinnalla. Toiminnanohjausjärjestelmän toimiessa organisaation ytimessä ohjaten ...