Tietokoneshakki
Tekijät
Päivämäärä
1982Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The use of artificial intelligence in customer relationship management
Laaksonen, Aatu (2020)Tässä kandidaatintutkielmassa tutkitaan tapoja, joilla tekoälyä hyödynnetään asiakkuudenhallinnassa. Tekoäly on viime vuosina kasvattanut suosiotaan merkittävästi, jonka vaikutuksena se on kehittynyt entisestään hyödyllisemmäksi ... -
Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
Hänninen, Hanna; Junkala, Jenni (2020)Digitalisaatio ja palveluiden sähköistyminen ovat luoneet täysin uudenlaisen maailman sekä kuluttajille että organisaatioille. Asiakkaiden tarpeet muuttuvat ja monipuolistuvat, jonka vuoksi organisaatioiden on myös muutettava ... -
Lokien lajittelu koneoppivien menetelmien avulla
Hiltunen, Jouni (2022)Poikkeamantunnistus ja tietoturvapoikkeamien hallinta perustuu järjestelmistä kerättävään tapahtuma- ja lokitietoon. Tietojärjestelmien kasvava käyttö ja monimutkaisuus kasvattaa samalla kertyvää lokia ja sen keräämiseen, ... -
Tekoälyn soveltaminen sisälogistiikan automaatiojärjestelmien ohjauksessa
Anttonen, Ville-Matti (2019)Sisälogistiikka on osa organisaation logistiikkaa ja toimitusketjun hallintaa, jotka ovat keskeisessä osassa nykypäivän organisaatioiden toimintaa. Tehokas sisälogistiikan hallinta auttaa organisaatiota saavuttamaan etua ... -
Predicting aircraft arrival times with machine learning
Kiesiläinen, Jarno (2020)Tässä Pro Gradu -tutkielmassa tutkitaan lentokoneiden matka- ajan ennustamista lentodatan, lentosuunnitelmien, säädatan ja koneoppimisen avulla.
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.