Atk-tuotteiden markkinointi Suomessa
Tekijät
Päivämäärä
1983Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Computational Rationality as a Theory of Interaction
Oulasvirta, Antti; Jokinen, Jussi P. P.; Howes, Andrew (ACM, 2022)How do people interact with computers? This fundamental question was asked by Card, Moran, and Newell in 1983 with a proposition to frame it as a question about human cognition – in other words, as a matter of how information ... -
Tieto- ja viestintätekniikka Keski-Suomen peruskouluissa vuonna 2016
Kenttälä, Veera; Kankaanranta, Marja; Neittaanmäki, Pekka (Jyväskylän yliopisto, 2017) -
Teollisuusyrityksen tuotteiden kysynnän ennustaminen asiantuntijahaastatteluiden avulla
Luomala, Oskari (2018)Kysynnän ennustaminen on tyypillinen ongelma teollisuusyrityksillä. Ennusteiden laatimisessa usein hyödynnetään tilaushistoriaa tai jotain muuta aineistoa. Laadituilla ennusteilla on vaikutusta koko yrityksen toimintaan ... -
Applen tuotteiden markkinointiviestinnän vaikutukset digitaalisesti luotavilla aistillisilla kokemuksilla
Salonkari, Lasse (2022)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on tutkia, miten Applen tuotteiden markkinointivideoista koettavat aistilliset, taiteelliset sekä opettavaiset kokemukset vaikuttavat kohteena olevan kuluttajan haluun ostaa ... -
Arabian keramiikkatehtaan tuotesuunnitteluosaston toiminta, tuotanto ja tuotteiden markkinointimenetelmät 1950-luvulla
Lehikoinen, Leena-Liisa (2001)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.