Atk-tuotteiden markkinointi Suomessa
Authors
Date
1983Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Teollisuusyrityksen tuotteiden kysynnän ennustaminen asiantuntijahaastatteluiden avulla
Luomala, Oskari (2018)Kysynnän ennustaminen on tyypillinen ongelma teollisuusyrityksillä. Ennusteiden laatimisessa usein hyödynnetään tilaushistoriaa tai jotain muuta aineistoa. Laadituilla ennusteilla on vaikutusta koko yrityksen toimintaan ... -
Applen tuotteiden markkinointiviestinnän vaikutukset digitaalisesti luotavilla aistillisilla kokemuksilla
Salonkari, Lasse (2022)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on tutkia, miten Applen tuotteiden markkinointivideoista koettavat aistilliset, taiteelliset sekä opettavaiset kokemukset vaikuttavat kohteena olevan kuluttajan haluun ostaa ... -
Arabian keramiikkatehtaan tuotesuunnitteluosaston toiminta, tuotanto ja tuotteiden markkinointimenetelmät 1950-luvulla
Lehikoinen, Leena-Liisa (2001) -
Kysyntä- vai tarjontavetoinen aluekasvu? Aluetalouksien kehitys Suomessa 1990-2010
Tervo, Hannu (Kansantaloudellinen Yhdistys, 2014)Artikkelissa kysytään, onko aluekasvu tarjonta- vai kysyntävetoista. Seuraavatko ihmiset työpaikkoja vai syntyykö työpaikkoja alueille, jossa ihmiset haluavat asua? Suomen aineistolla tehty koko työikäistä väestöä ... -
Alkoholijuomien kysynnän joustot Suomessa vuosina 2001-2015
Ollikainen, Jani-Petteri (2016)Tässä pro gradu –tutkielmassa estimoidaan alkoholin kysynnän hinta- ja menojoustot Suomessa vuosina 2001-2015. Alkoholin kysyntää tarkastellaan jaoteltuna sekä vähittäismyyntiin ja anniskeluun että eri juomaryhmiin. Kysynnän ...