Atk-tuotteiden markkinointi Suomessa
Authors
Date
1983Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Computational Rationality as a Theory of Interaction
Oulasvirta, Antti; Jokinen, Jussi P. P.; Howes, Andrew (ACM, 2022)How do people interact with computers? This fundamental question was asked by Card, Moran, and Newell in 1983 with a proposition to frame it as a question about human cognition – in other words, as a matter of how information ... -
Tieto- ja viestintätekniikka Keski-Suomen peruskouluissa vuonna 2016
Kenttälä, Veera; Kankaanranta, Marja; Neittaanmäki, Pekka (Jyväskylän yliopisto, 2017) -
Teollisuusyrityksen tuotteiden kysynnän ennustaminen asiantuntijahaastatteluiden avulla
Luomala, Oskari (2018)Kysynnän ennustaminen on tyypillinen ongelma teollisuusyrityksillä. Ennusteiden laatimisessa usein hyödynnetään tilaushistoriaa tai jotain muuta aineistoa. Laadituilla ennusteilla on vaikutusta koko yrityksen toimintaan ... -
Applen tuotteiden markkinointiviestinnän vaikutukset digitaalisesti luotavilla aistillisilla kokemuksilla
Salonkari, Lasse (2022)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on tutkia, miten Applen tuotteiden markkinointivideoista koettavat aistilliset, taiteelliset sekä opettavaiset kokemukset vaikuttavat kohteena olevan kuluttajan haluun ostaa ... -
Arabian keramiikkatehtaan tuotesuunnitteluosaston toiminta, tuotanto ja tuotteiden markkinointimenetelmät 1950-luvulla
Lehikoinen, Leena-Liisa (2001)