University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Lisensiaatintyöt
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Lisensiaatintyöt > View Item

Arabian keramiikkatehtaan tuotesuunnitteluosaston toiminta, tuotanto ja tuotteiden markkinointimenetelmät 1950-luvulla

Thumbnail
View/Open
4.6 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Lehikoinen, Leena-Liisa
Date
2001
Discipline
TaidehistoriaArt History

 
Keywords
Arabia (yhtiö) 1950-luku tuotekehitys tuotanto markkinointi keramiikka
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-20011195916

Metadata
Show full item record
Collections
  • Lisensiaatintyöt [490]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Koristeilla vai ilman : esimerkkinä Raija Uosikkisen koristeet Arabian tehtaan käyttökeramiikassa 1950- ja 1960-luvuilla 

    Kähkönen, Satu (2003)
  • Applen tuotteiden markkinointiviestinnän vaikutukset digitaalisesti luotavilla aistillisilla kokemuksilla 

    Salonkari, Lasse (2022)
    Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on tutkia, miten Applen tuotteiden markkinointivideoista koettavat aistilliset, taiteelliset sekä opettavaiset kokemukset vaikuttavat kohteena olevan kuluttajan haluun ostaa ...
  • Ääniteteollisuuden keskittyminen ja syklisyysteorian toteutuminen Suomessa 2000-luvulla 

    Heikkilä, Juha (2021)
    Maisterintutkielmani tarkastelee Richard Petersonin ja David Bergerin klassisen syklisyysteorian (Peterson & Berger, 1975) toteutumista sekä ääniteteollisuuden keskittymistä Suomessa erityisesti 2000-luvulla. Heidän teoriansa ...
  • Digitaalinen markkinointi teollisuusyrityksissä : tutkimusraportti 

    Karjaluoto, Heikki; Töllinen, Aarne; Tenhunen, Antti; Leppäniemi, Matti (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2011)
  • Myyjiä, tuotekehittäjiä ja tuotejohtajia : tuotepäälliköiden tehtävärakenteen heijastuminen tuotekehitysprojektissa sisäiseen yrittäjyyteen ja intuitiiviseen päätöksentekotyyliin kuuluviin tekijöihin 

    Kansikas, Juha (Jyväskylän yliopisto, 2004)
    The focus of the present study is on product managers’ responsibilities and job roles in product development projects. The aim of the research is to define how these responsibilities and job roles reflect joint intrapreneurial ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre