B2b-asiakasportaali osana kokonaisvaltaista palvelua : palvelulogiikka ja arvon yhteisluominen
Authors
Date
2014Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Arvojen jakautuminen teemoihin tarkasteltaessa arvojen yhteisluontia IT-avusteisissa palveluissa
Auvinen, Annemari (2020)Pro gradu -tutkielma tarkastelee arvon yhteisluontia viidessä B2B- ja kuluttaja-tietojärjestelmässä. Työn viitekehyksenä on kuluttajatietojärjestelmien arvon yhteisluonnin (CIS) malli, joka koostuu järjestelmän arvolupauksista ... -
Päivittäistavarakaupan asiakkaiden käsityksiä biometristen teknologioiden käytöstä kanta-asiakkaiden tunnistamisessa
Taponen, Tuula (2023)Yksi monille tuttu biometrinen tunnistusteknologia on iPhonen Face ID, jolla voi avata mobiililaitteen lukituksen. Muita yleisiä biometrisen suojauksen muotoja ovat esimerkiksi sormenjälki-, äänen- ja iiristunnistus. ... -
Customer brand engagement : affection to brand usage intent and moderating effect of brand experience
Hintikka, Anni (2015)Customer engagement is a relatively new area in the marketing literature and academic research has only shortly studied the nature of customer engagement. Despite the slight research numerous work have recognized the ... -
Yritysvastuuviestintä : tapaustutkimus hyvämaineisen perheyrityksen yritysvastuuviestinnästä: Oy Gustav Paulig AB : kuluttaja-asiakasnäkökulma
Rantanen, Pasi (2014)Yritysvastuuviestinnällä viestitään yrityksen yritysvastuusta sidosryhmille. Suomalaiset perheyritykset ovat varovaisia viestiessään omasta yritysvastuustaan. Perheyrityksissä mielletään vastuullisen toiminnan olevan ... -
The Drivers of Showrooming Behavior : A Meta-Analysis
Holkkola, Matilda; Tyrväinen, Olli; Makkonen, Markus; Karjaluoto, Heikki; Kemppainen, Tiina; Paananen, Tiina; Frank, Lauri (University of Maribor Press, 2024)Showrooming behavior refers to consumer behavior where consumers first physically evaluate products in offline channels and then compare the potential purchases in online channels. Although the drivers of showrooming ...