Asiakkaan osallistuminen ketterään vaatimusmäärittelyyn : tapaustutkimus toimittajan näkökulmasta
Tekijät
Päivämäärä
2014Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ketterä ohjelmistokehitys asiakkaan näkökulmasta
Hara, Kari (2013)Ketterä ohjelmistokehitys muuttaa merkittävästi asiakkaan roolia verrattuna perinteiseen ohjelmistokehitykseen. Tämä muutos merkitsee asiakkaalle paitsi uusia mahdollisuuksia, myös uusia haasteita, joista menestyksekäs ... -
Asiakkaan rooli eri ohjelmistokehitysmenetelmissä
Vertanen, Dani (2018)Asiakas on merkittävässä roolissa ohjelmistokehitysprosessissa. Ohjelmistoa tilatessa asiakas ei välttämättä tiedä tai osaa kertoa selvästi mitä se tarvitsee ja haluaa. Ohjelmiston määrittelyt muuttuvat usein kehitysvaiheessa, ... -
Suunnittelutieteellinen tutkimus : mitä asiakkaan tulee tietää ketterästä ohjelmistokehitysprojektista?
Tuomisto, Atte (2019)Ketterä ohjelmistokehitys on jo melko vakiintunut tapa tuottaa tietojärjestelmiä. Tästä syystä jokaisen ketterään ohjelmistokehitysprojektiin osallistuvan tulisi tietää, mitä ketterällä ohjelmistokehityksellä tarkoitetaan ... -
Customer involvement in agile software projects : interviews of project managers
Kauppinen, Markus (2014) -
Turvallisuuskriittisten tietojärjestelmien epäonnistumiset ja niiden yhteys ketterään ohjelmistokehitykseen
Lehto, Tuomas (2020)Tietojärjestelmät muodostavat nykyaikaisen yhteiskunnan selkärangan. Organisaatioiden toiminta ei olisi nykyisellä laajuudella ja tehokkuudella mahdollista ilman, että tietojärjestelmien avulla ohjattaisiin niiden toimintaa. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.