Yliopisto-opiskelijoiden monikielinen vuorovaikutusosaaminen ja sen kehittyminen : seurantakysely itsearvioinnin välineenä
Gerlander, M., Torvelainen, P., Taalas, P., Tynjälä, P., Virtanen, A., & Kallio, E. K. (2022). Yliopisto-opiskelijoiden monikielinen vuorovaikutusosaaminen ja sen kehittyminen : seurantakysely itsearvioinnin välineenä. In Vuorovaikutuksen tutkimuksen päivät 2022 : 30.9.-1.10.2022, Tampere (pp. 34-35). Prologos ry; Tampereen yliopisto. https://events.tuni.fi/uploads/2022/09/c5671aa5-konferenssivihko.pdf
Tekijät
Päivämäärä
2022Oppiaine
KieletViestintäHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöResurssiviisausyhteisöKoulutuksen tutkimuslaitosSoveltava kielentutkimus (profilointiala)KasvatustiedeLanguagesCommunicationSchool of WellbeingSchool of Resource WisdomFinnish Institute for Educational ResearchApplied language studies for the changing society (profiling area)EducationTekijänoikeudet
© Kirjoittajat 2022
Julkaisija
Prologos ry; Tampereen yliopistoKonferenssi
Vuorovaikutuksen tutkimuksen päivätKuuluu julkaisuun
Vuorovaikutuksen tutkimuksen päivät 2022 : 30.9.-1.10.2022, TampereAsiasanat
Alkuperäislähde
https://events.tuni.fi/uploads/2022/09/c5671aa5-konferenssivihko.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/184550044
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yliopistosta työelämään : kehitysprojekti yliopisto-opiskelijoiden työelämätaitojen ja asiantuntijuuden kartuttajana
Malinen, Riikka (2016)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka yliopisto-opiskelijat kokevat kehitysprojektiin osallistumisen ja monitieteisen tiimityön tukeneen työelämätaitojen ja asiantuntijuuden kehittymistä sekä selvittää asiakasyritysten ... -
University students’ perceptions of the effectiveness of a course in communication confidence : a qualitative study
Gerlander, Maija; Alanne, Anne (University of Jyväskylä, 2024)A university pedagogy that emphasises students’ agency and collaborative learning highlights the importance of active participation and interaction, including oral assessment. Students high in oral communication apprehension ... -
Yliopiston viestintätieteiden opiskelijoiden vuorovaikutusosaaminen ja sosiaaliset verkostot : viestintätieteiden opiskelijoiden käsityksiä omasta vuorovaikutusosaamisesta ja sosiaalisista verkostoistaan
Haapoja, Markus (2020)Tässä tutkielmassa vertailtiin yliopiston viestintätieteiden opiskelijoiden käsityksiä omasta vuorovaikutusosaamisesta kasvokkain ja teknologiavälitteisesti ja mitattiin näiden osa-alueiden yhteyttä. Lisäksi mitattiin ... -
Opiskeluaika ja sen käännekohdat yliopisto-opiskelijoiden kuvaamana
Vuorinen, Annaleena (2014)Tutkimuksen tavoitteena oli tehdä näkyväksi opiskeluaikaa yliopistossa opiskelijoiden kokemuksia kuvaamalla. Kiinnostus kohdistui erityisesti kuljettuihin matkoihin ja niihin kokemuksiin, joita opiskelijat pitivät ... -
Yksin yliopistossa : yliopisto-opiskelijoiden kokema yksinäiisyys korkeakouluopiskelun elämänvaiheessa
Välimäki, Vesa (2018)Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan yliopisto-opiskelijoiden kokemaa yksinäisyyttä elämänkulun tutkimusperinteen näkökulmasta (Elder, 1998). Ensimmäisen tutkimuskysymyksen kautta analysoidaan aikaisemman ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.