Yhdessä opettaen, oppimista tukien : kirjoituksia kehittyvästä pedagogisesta tuesta
Julkaisija
eNorssi - Opettajankouluttajien yhteistyöverkostoISBN
978-951-39-9113-5ISSN Hae Julkaisufoorumista
2342-8333Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Elektroniset kirjat [552]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
“Sitting at the Stern and Holding the Rudder” : Teachers’ Reflections on Action in Higher Education Based on Student Agency Analytics
Heilala, Ville; Jääskelä, Päivikki; Saarela, Mirka; Kuula, Anna-Stina; Eskola, Anne; Kärkkäinen, Tommi (Palgrave Macmillan, 2022)Digital technologies in teaching and learning in higher education have the potential to enhance student agency. Student agency is an essential resource to nurture, especially at times when students face challenges emerging ... -
Miten opettaja rakentaa pedagogisen auktoriteetin? Otteita opettajan arjesta
Harjunen, Elina (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2002)Laadullisen tutkimuksen päätavoitteena oli pureutua siihen, miten opettaja ymmärtää ja rakentaa pedagogisen auktoriteettinsa koulun arjessa. Koska auktoriteettisuhde ei todennu ajatuksissa, puheessa ja kuvitelmissa, tutkin ... -
Itsenäistä opiskelua vai yhdessä oppimista? : opiskelijoiden käsityksiä yliopisto-opiskelun arjesta
Valkonen, Maria (2015)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää kasvatus- ja aikuiskasvatustieteen pääaineopiskelijoiden käsityksiä Jyväskylän yliopistolla käytetyistä opetus- ja opiskelumenetelmistä. Tutkimuksessa keskityttiin erityisesti ... -
"Edistetään oppimista yhdessä" : opetusavustajaohjelma Helsingin yliopiston japanin kielen kursseilla
Fuse, Rie; Sosa, Sachiko (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2022)Artikkelissa käsitellään opetusavustajien soveltamista Helsingin yliopiston japanin tunneilla. Kartoitamme opetusavustajia soveltavan opetusmenetelmän etuja ja haasteita sekä opetusavustajien itsensä että opettajien kannalta. ... -
Lukutaito luodaan yhdessä : kansainvälinen lasten lukutaitotutkimus (PIRLS 2016)
Leino, Kaisa; Nissinen, Kari; Puhakka, Eija; Rautopuro, Juhani (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2017)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.