"Edistetään oppimista yhdessä" : opetusavustajaohjelma Helsingin yliopiston japanin kielen kursseilla
Fuse, R., Sosa, S. (2022). "Edistetään oppimista yhdessä" : opetusavustajaohjelma Helsingin yliopiston japanin kielen kursseilla. Kieli, koulutus ja yhteiskunta.13(6). https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-marraskuu-2022/edistetaan-oppimista-yhdessa-opetusavustajaohjelma-helsingin-yliopiston-japanin-kielen-kursseilla
Julkaistu sarjassa
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaPäivämäärä
2022Tekijänoikeudet
© Kirjoittajat, 2022
Artikkelissa käsitellään opetusavustajien soveltamista Helsingin yliopiston japanin tunneilla. Kartoitamme opetusavustajia soveltavan opetusmenetelmän etuja ja haasteita sekä opetusavustajien itsensä että opettajien kannalta. Opetusavustajat kohtaavat erilaisia haasteita ja huolenaiheita, joita he yrittävät ajan myötä ratkaista kokemuksen ja opettajien neuvojen avulla.
Julkaisija
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-0181Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-marraskuu-2022/edistetaan-oppimista-yhdessa-opetusavustajaohjelma-helsingin-yliopiston-japanin-kielen-kursseillaMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Itsenäistä opiskelua vai yhdessä oppimista? : opiskelijoiden käsityksiä yliopisto-opiskelun arjesta
Valkonen, Maria (2015)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää kasvatus- ja aikuiskasvatustieteen pääaineopiskelijoiden käsityksiä Jyväskylän yliopistolla käytetyistä opetus- ja opiskelumenetelmistä. Tutkimuksessa keskityttiin erityisesti ... -
The Effectiveness of Internet-based Multimedia Assisted Language Learning (IB-MALL) in Improving Students’ English Proficiency under Sino-foreigner Cooperative Education Context From Students’ Perspectives
Liu, Qirui (2019)This empirical study is intended to explore the effectiveness of Internet-based Multimedia Assisted Language Learning (IB-MALL) under the Sino-foreign cooperative education context from students’ perspectives in China. ... -
Hyvää verkko-opetusta etsimässä: oppimista edistävät ja estävät tekijät verkko-oppimisympäristöissä – opiskelijoiden kokemuksen ja opettajien arviot
Nevgi, Anne; Tirri, Kirsi (2003)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opiskelijoiden ja opettajien käsityksiä hyvästä verkko-opetuksesta ja -opiskelusta. Tutkimuksessa keskityttiin erityisesti verkko- opettajan roolin ja tehtävien tarkasteluun. ... -
Second language learning and the creation of a sense of belonging : experiences of international PhD students in Finland
Weingärtner, Katharina Bettina (2023)Embedded in the context of internationalization of Higher Education, the focus of this study is on the reciprocal relationship between the Finnish language learning process of international PhD students and the development ... -
Fysiikan opiskelijoiden matemaattiset haasteet Jyväskylän yliopistossa
Huuhka, Niilo (2022)Tässä tutkielmassa tarkastellaan fysiikan opiskelijoiden matemaattisia valmiuksia ja haasteita Jyväskylän yliopiston fysiikan laitoksella. Matemaattiset haasteet ovat yleisiä fysiikan opinnoissa oppiaineen vahvan ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.