dc.contributor.advisor | Lakanen, Antti-Jussi | |
dc.contributor.author | Vähäkangas, Juho | |
dc.date.accessioned | 2023-06-26T07:14:10Z | |
dc.date.available | 2023-06-26T07:14:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88056 | |
dc.description.abstract | Tutkielma tarkastelee vahvistusoppimisen hyötyjä automaattisen pelitestauksen edistämisessä. Tarkastelussa keskitytään myös jo olemassa olevien mallien kartoittamiseen sekä niiden luomiin mahdollisuuksiin ja heikkouksiin. | fi |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is to survey the possibilities reinforcement learning can offer to game testing and what models have already been developed for it. | en |
dc.format.extent | 19 | |
dc.language.iso | fi | |
dc.title | Vahvistusoppimisen soveltaminen pelitestauksessa | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202306264111 | |
dc.type.ontasot | Bachelor's thesis | en |
dc.type.ontasot | Kandidaatintyö | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.laitos | Informaatioteknologia | fi |
dc.contributor.laitos | Information Technology | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.oppiaine | Tietotekniikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Mathematical Information Technology | en |
dc.rights.copyright | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.rights.copyright | This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. | en |
dc.contributor.oppiainekoodi | 602 | |
dc.subject.yso | testaus | |
dc.subject.yso | pelit | |
dc.subject.yso | tietotekniikka | |
dc.subject.yso | koneoppiminen | |
dc.subject.yso | peliala | |