Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorLakanen, Antti-Jussi
dc.contributor.authorVähäkangas, Juho
dc.date.accessioned2023-06-26T07:14:10Z
dc.date.available2023-06-26T07:14:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88056
dc.description.abstractTutkielma tarkastelee vahvistusoppimisen hyötyjä automaattisen pelitestauksen edistämisessä. Tarkastelussa keskitytään myös jo olemassa olevien mallien kartoittamiseen sekä niiden luomiin mahdollisuuksiin ja heikkouksiin.fi
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to survey the possibilities reinforcement learning can offer to game testing and what models have already been developed for it.en
dc.format.extent19
dc.language.isofi
dc.titleVahvistusoppimisen soveltaminen pelitestauksessa
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202306264111
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi602
dc.subject.ysotestaus
dc.subject.ysopelit
dc.subject.ysotietotekniikka
dc.subject.ysokoneoppiminen
dc.subject.ysopeliala


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot