Review of search engine optimization techniques
Tekijät
Päivämäärä
2022Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Tämän tutkielman tarkoitus on saada ymmärrystä hakukoneoptimointiin ja sen eri tekniikkoihin. Koska on hyvin tärkeää tärkeää olla korkealla hakukoneiden kuten Googlen hakutuloksissa, nettisivut hyödyntävät erilaisia tekniikoita nostaakseen näkyvyyttä hakukoneen tuloksissa. Moni näistä tekniikoista ei riko hakukoneiden palveluehtoja ja näitä tekniikoita kutsutaan valkohattu-tekniikoiksi ja tekniikat, jotka rikkovat näitä palveluehtoja kutsutaan mustahattu-tekniikoiksi, jotka voivat olla hyvin tehokkaita mutta näiden käyttö voi johtaa seuraamuksiin hakukoneiden toimesta. On myös tekniikoita, jotka putoavat niin sanottuun harmaaseen alueeseen näiden kahden tekniikan väliin ja tästä syystä näitä kutsutaan harmaahattu-tekniikoiksi. Tutkielma käy läpi näitä tekniikoita sekä niiden hyödyt ja haitat nettisivuille. The purpose of this thesis is to get an understanding on search engine optimi-zation and its techniques. As being on top of the results on search engines such as Google can be extremely important, websites have been using different techniques to increase the ranking. Many of these techniques do not go against the terms of services of search engines and are considered as ‘white hat’ techniques but those that do go against the terms of services are so called ‘black hat' techniques and while they can be very effective, search engines are known to give out sanctions for websites that use these techniques. There are also techniques that fall between the grey area of these two and they are called ‘grey hat’ techniques. This thesis aims to go through these techniques, their benefits and drawbacks for the websites.
Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kandidaatintutkielmat [5333]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Experts’ perceptions of the current best practices and the future of search engine optimization : a qualitative study
Tikka, Henri (2023)Tämä Pro-gradu tutkielma käsittelee hakukoneoptimoinnin tämänhetkisiä parhaita käytänteitä sekä tulevaisuudennäkymiä ja sen tavoitteena on luoda ymmärrystä alan asiantuntijoiden näkemyksistä näiden osalta. Valtaosa ... -
Hakukoneoptimoinnin hyödyt uusasiakashankinnassa
Immonen, Sauli (2020)Hakukoneoptimointi yritysten verkkosivuilla on noussut 2000-luvulla yhdeksi keskeisimmistä keinoista saavuttaa näkyvyyttä digitaalisen markkinoinnin kentällä uusasiakashankinnassa. Aihetta on tutkittu suhteellisen vähän, ... -
Evaluation of Nigeria Universities Websites Quality : A Comparative Analysis
Olaleye, Sunday Adewale; Sanusi, Ismaila Temitayo; Ukpabi, Dandison; Okunoye, Adekunle (University of Idaho Library, 2018)The use and continuous use of the website in the developed countries universities are predominant, and the developing countries universities are heightening their effort in the aspect of education technology. The reason ... -
Verkkosivujen sisäisen hakukoneoptimoinnin keinot
Paananen, Satu (2022)Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on tutkia sisäisen hakukoneoptimoinnin toteutuskeinoja verkkosivuilla. Nykyaikana valtaosa verkkoliikenteestä tapahtuu hakukoneiden kautta, ja eri verkkosivut voivat kilpailla ... -
Hakukonemarkkinoinnin hyödyt suuryrityksille
Pyylöniemi, Joonas (2021)Hakukonemarkkinointi on kehittynyt valtavasti internetin käytön yleistymisen myötä, ja nykypäivänä se on yksi digitaalisen markkinoinnin tärkeimmistä osa-alueista. Hakukoneet ovat osana lähes jokaisen arkipäivää, joten sen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.