Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorDufva, Hannele
dc.contributor.authorAlanen, Riikka
dc.contributor.authorAro, Mari
dc.contributor.editorMerja, Koskela
dc.contributor.editorNina, Pilke
dc.date.accessioned2023-04-14T09:36:53Z
dc.date.available2023-04-14T09:36:53Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationDufva, H., Alanen, R., & Aro, M. (2003). Kieli objektina : miten lapset mieltävät kielen. In K. Merja, & P. Nina (Eds.), <i>Kieli ja asiantuntijuus</i> (pp. 295-315). Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry. Suomen soveltavan kielitieteen yhdistyksen julkaisuja, 61. <a href="https://journal.fi/afinlavk/article/view/59888" target="_blank">https://journal.fi/afinlavk/article/view/59888</a>
dc.identifier.otherCONVID_14042250
dc.identifier.otherTUTKAID_10955
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86339
dc.description.abstractIn this article, children’s views to language are discussed. The data comes from a project called Situated metalinguistic awareness and foreign language learning. It is argued that in children’s conceptualizations, the knowledge and skills that are required at school are separate from the skills of everyday life. For example, the English they learn in everyday life - “Play Station English” - is not identified with the “Classroom English”. It is suggested that the gap between school and everyday life, or, between different school subjects dealing with language (mother tongue and foreign languages) should be better bridged.en
dc.format.extent381
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherSuomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry
dc.relation.ispartofKieli ja asiantuntijuus
dc.relation.ispartofseriesSuomen soveltavan kielitieteen yhdistyksen julkaisuja
dc.relation.urihttps://journal.fi/afinlavk/article/view/59888
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherkielitietoisuus
dc.subject.otherforeign language learning
dc.subject.otherbeliefs about SLA
dc.subject.othermetalinguistic awareness
dc.titleKieli objektina : miten lapset mieltävät kielen
dc.typebookPart
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202304142465
dc.contributor.laitosSoveltavan kielentutkimuksen keskusfi
dc.contributor.laitosCentre for Applied Language Studiesen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/BookItem
dc.relation.isbn951-9388-49-4
dc.description.reviewstatuspeerReviewed
dc.format.pagerange295-315
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© 2003 Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysokielellinen kehitys
dc.subject.ysovieraat kielet
dc.subject.ysokielitietoinen opetus ja kasvatus
dc.subject.ysokielen omaksuminen
dc.subject.ysokäsitykset
dc.subject.ysokielen oppiminen
dc.subject.ysokoululaiset
dc.subject.ysokieli ja kielet
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10162
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p30184
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p37832
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10163
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p6333
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p24061
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p16485
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p556
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright