Oppilaan yksilöllinen kohtaaminen : arvostamista ja suunnitelmallisuutta
Huovinen, T. (2022). Oppilaan yksilöllinen kohtaaminen : arvostamista ja suunnitelmallisuutta. Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettaja, 2022(4), 15-17.
Published in
Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettajaAuthors
Date
2022Copyright
© 2022 Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry
Oppilaan yksilöllinen kohtaaminen on useimmille opettajille erittäin tärkeää. Ilman suunnitelmallisuutta yksittäiset oppilaat jäävät kuitenkin suurissa opetusryhmissä helposti ilman kaipaamaansa huomiota.
Publisher
Liikunnan ja terveystiedon opettajat ryISSN Search the Publication Forum
2242-0134Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/164262472
Metadata
Show full item recordCollections
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3164]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Luokanopettajan kokemuksia opettajan ja oppilaan välisestä kohtaamisesta koulun arjessa
Kuusi, Annika (2017) -
Tunne- ja vuorovaikutustaidot liikuntatunnilla : opettajien ja oppilaiden kokemuksia tunne- ja vuorovaikutustaitojen käytöstä yläkoulun liikuntatunnilla
Hautala, Stina (2017)Tämän fenomenologis-hermeneuttiseen menetelmään perustuvan haastattelututkimuksen tarkoituksena oli tutkia liikunnanopettajien ja yläkouluikäisten tunne- ja vuorovaikutustaitoja sekä niiden käyttöä liikuntatunnilla. ... -
Luokanopettajien kokemuksia hyvästä vuorovaikutuksesta opettajan ja oppilaan välillä
Kanerva, Sanna (2022)Tämän kasvatustieteen pro gradu -tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella opettajien kokemuksia opettajan ja oppilaan välisestä hyvästä vuorovaikutuksesta. Tarkoituksena oli selvittää, millaisia kokemuksia luokanopettajilla ... -
Opettajan ja oppilaan vuorovaikutuksen suhde oppilaan kouluhyvinvointiin
Bartusch, Alexandra (2019)Suomalaiset oppilaat menestyvät kansainvälisesti hyvin koulussa. Siitä huolimatta useat tutkimukset osoittavat, että oppilaat viihtyvät huonosti koulussa. Oppilaiden hyvinvointia koulussa on tutkittu vähän sosiaalisten ...