Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1994, Vol. XIV
Julkaistu sarjassa
Finlance : the Finnish journal of language learning and language teachingToimittajat
Päivämäärä
1994Muu nimeke
Social and cognitive Perspectives on Language AwarenessJulkaisija
Korkeakoulujen kielikeskusTOC
- Contents
- Lähteenmäki, Mika: Consciousness as a social and dialogical phenomenon, pp. 1-21
- Dufva, Hannele: Everyday knowledge of language: a dialogical approach to awareness, pp. 22-49
- Kalaja, Paula: Vieraiden kielten oppijoiden käsitykset kielenoppimisesta: vaihtoehtoista määrittelyä ja tutkimusta, pp. 50-66
- Helena Valtanen: Metacognition and reading in L2: A case study of a Finnish reader of English, pp. 67-96
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Finlance [17]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1994, Vol. XIII
Mauranen, Anna; Markkanen, Raija (Korkeakoulujen kielikeskus, 1994) -
Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1990, Vol. VIII
Huhta, Ari (Korkeakoulujen kielikeskus, 1990) -
Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1981, Vol. I
Kohonen, Viljo; Korpimies, Liisa (Korkeakoulujen kielikeskus, 1981) -
Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1991, Vol. X
Markkanen, Raija (Korkeakoulujen kielikeskus, 1991) -
Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1995, Vol. XV
Reuter, Ewald (Korkeakoulujen kielikeskus, 1995)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.