Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1991, Vol. X
Julkaistu sarjassa
Finlance : the Finnish journal of language learning and language teachingToimittajat
Päivämäärä
1991Julkaisija
Korkeakoulujen kielikeskusISSN Hae Julkaisufoorumista
0359-0933TOC
- Sisältö
- Valtanen, Helena: Interaktiivisuus, metakognitio ja lukustrategiat vieraan kielen lukemisessa, s. 3-27
- Stotesbury, Hilkka: The teaching of summarization, S. 29-41
- May, Eva: Research mettiods and academic writing: A teamteaching experiment, s. 43-54
- Matthies, Jürgen & Böger Joachim: Fächerübergreifende finnisch-deutsche Fachsprachenkurse an der Universität Jyväskylä, s. 55-66
- Ylönen Sabine: Zur Erstellung von Unterrichtsmaterialien für den fachbezogenen Fremdsprachenunterricht aus textlinguistischer Sicht, s. 67-99
- Grönholm, Maija: Suomen verbisysteemin omaksumisesta ruotsinkielisillä peruskoululaisilla, s. 101-116
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Finlance [17]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1981, Vol. I
Kohonen, Viljo; Korpimies, Liisa (Korkeakoulujen kielikeskus, 1981) -
Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1993, Vol. XII
Ylönen, Sabine (Korkeakoulujen kielikeskus, 1993) -
Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1994, Vol. XIII
Mauranen, Anna; Markkanen, Raija (Korkeakoulujen kielikeskus, 1994) -
Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1995, Vol. XV
Reuter, Ewald (Korkeakoulujen kielikeskus, 1995) -
Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1986, Vol. V
Schröder, Harmut (Korkeakoulujen kielikeskus, 1986)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.