Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1991, Vol. X

Format
Journal
Published
1991
Series
Subjects
Table of contents
  • Sisältö
  • Valtanen, Helena: Interaktiivisuus, metakognitio ja lukustrategiat vieraan kielen lukemisessa, s. 3-27
  • Stotesbury, Hilkka: The teaching of summarization, S. 29-41
  • May, Eva: Research mettiods and academic writing: A teamteaching experiment, s. 43-54
  • Matthies, Jürgen & Böger Joachim: Fächerübergreifende finnisch-deutsche Fachsprachenkurse an der Universität Jyväskylä, s. 55-66
  • Ylönen Sabine: Zur Erstellung von Unterrichtsmaterialien für den fachbezogenen Fremdsprachenunterricht aus textlinguistischer Sicht, s. 67-99
  • Grönholm, Maija: Suomen verbisysteemin omaksumisesta ruotsinkielisillä peruskoululaisilla, s. 101-116
Publisher
Korkeakoulujen kielikeskus
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202212195723Use this for linking
ISSN
0359-0933
Language
English,Finnish,German
Published in
Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching
License
In CopyrightOpen Access

Share