Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.editorDufva, Hannele
dc.date.accessioned2022-11-28T11:08:03Z
dc.date.available2022-11-28T11:08:03Z
dc.date.issued1994fi
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84111
dc.description.tableofcontents<ul> <ul><b><li> Contents </li></b> <li> Lähteenmäki, Mika: Consciousness as a social and dialogical phenomenon, pp. 1-21</li> <li> Dufva, Hannele: Everyday knowledge of language: a dialogical approach to awareness, pp. 22-49</li> <li> Kalaja, Paula: Vieraiden kielten oppijoiden käsitykset kielenoppimisesta: vaihtoehtoista määrittelyä ja tutkimusta, pp. 50-66</li> <li> Helena Valtanen: Metacognition and reading in L2: A case study of a Finnish reader of English, pp. 67-96</li> </ul>
dc.publisherKorkeakoulujen kielikeskus
dc.relation.ispartofseriesFinlance : the Finnish journal of language learning and language teachingfi
dc.titleFinlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1994, Vol. XIVfi
dc.title.alternativeSocial and cognitive Perspectives on Language Awareness
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202211285387
dc.relation.volume14
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysokieli ja kieletfi
dc.subject.ysokielitiedefi
dc.subject.ysoopetusfi
dc.subject.ysokieltenopetusfi
dc.subject.ysokielen oppiminenfi


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot