Osallistaminen tärkeää liikunnan pelillistämisessä
Laukkanen, A. (2022). Osallistaminen tärkeää liikunnan pelillistämisessä. Liikunta ja tiede, 59(5), 29.
Julkaistu sarjassa
Liikunta ja tiedeTekijät
Päivämäärä
2022Tekijänoikeudet
© 2022 Liikuntatieteellinen seura
Julkaisija
Liikuntatieteellinen seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-7010Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/160117175
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Liikuntatieteiden tiedekunta [2895]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Voidaanko liikunnan avulla edistää peruskouluikäisten toiminnanohjausta?
Tall, Anniina (2023)Tämän kirjallisuuskatsauksen tavoitteena oli selvittää, voidaanko peruskouluikäisten toiminnanohjausta edistää liikunnan avulla, sekä millaista liikuntaa ja liikunnan määrää se vaatisi. Koululaisten keskittymis-, käyttäytymis- ... -
LIITU 2018 -tutkimus : liikunnan merkitysten kirjo on kaventunut
Kokko, Sami; Martin, Leena; Villberg, Jari; Blomqvist, Minna; Mononen, Kaisu; Koski, Pasi; Hirvensalo, Mirja; Lyyra, Nelli; Välimaa, Raili; Polet, Juho; Laukkanen, Arto; Lintunen, Taru; Palomäki, Sanna; Rintala, Pauli; Asunta, Piritta; Ng, Kwok; Hentunen, Johanna; Laakso, Nina; Huotari, Katja; Elorinne, Marjorit; Paakkari, Leena; Ojala, Kristiina; Tynjälä, Jorma (Liikuntatieteellinen seura, 2019)Hieman reilu kolmasosa suomalaislapsista ja -nuorista liikkui suosituksen mukaan – toimintarajoitteita kokevista joka neljäs. Lasten ja nuorten liikunnalle antamien merkitysten kirjo oli kaventunut ja esteet vahvistuneet, ... -
Lisää liikettä koulupäivään ja sen yhteyteen : katse kohti vähän liikkuvien oppilaiden, viihtyvyyden ja henkilökunnan tukemista
Haapala, Henna (Liikuntatieteellinen seura, 2018) -
Classroom-based physical activity and teachers’ instructions on students’ movement in conventional classrooms and open learning spaces
Hartikainen, Jani; Haapala, Eero A.; Poikkeus, Anna-Maija; Sääkslahti, Arja; Laukkanen, Arto; Gao, Ying; Finni, Taija (Springer, 2023)As a result of educational reforms in many countries, including Finland, new or renovated comprehensive schools have increasingly begun to incorporate open and flexible designs and principles. Multipurpose and adaptable ... -
Sedentary Patterns and Sit-to-Stand Transitions in Open Learning Spaces and Conventional Classrooms among Primary School Students
Hartikainen, Jani; Haapala, Eero A.; Sääkslahti, Arja; Poikkeus, Anna-Maija; Finni, Taija (MDPI AG, 2022)Educational reforms worldwide have resulted in schools increasingly incorporating open and flexible classroom designs that may provide possibilities to reduce sedentary behavior among students during lessons. Cross-sectional ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.