Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorFrank, Lauri
dc.contributor.authorJuntunen, Kaisa
dc.date.accessioned2022-06-22T05:42:27Z
dc.date.available2022-06-22T05:42:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81942
dc.description.abstractMuutosten ja muuttuvien järjestelmien keskellä yritysten on kyettävä huolehtimaan asiakkaiden tarpeista ja niihin vastaamisesta, jotta asiakaskokemus ja asiakkaiden tyytyväisyys on mahdollista pitää korkeana. Tutkielman keskiössä on yrityskaupan myötä syntynyt datamigraatioprojekti, ja tutkielmassa tarkastellaan tämän projektin vaikutusta asiakaskokemukseen. Merkityksellinen asiakaskokemus johtaa asiakkaiden tyytyväisyyteen, joka on kilpailuedun saavuttamiseksi välttämätöntä. Tutkielmassa tarkastellaan, kuinka datamigraatioprojektin myötä tapahtunut uuden järjestelmän käyttöön siirtyminen vaikuttaa asiakaskokemukseen. Toinen tarkasteltava näkökulma on se, millaisia asiakaskokemukseen kohdistuvia vaikutuksia uuden järjestelmän käyttöönottamisella on siinä tapauksessa, kun asiakkaita ei osallisteta käyttöönotettavan järjestelmän kehittämiseen. Tutkimustulosten perusteella havaittiin, että datamigraatioprojektilla on ollut merkittävä vaikutus asiakaskokemukseen. Tutkimustulosten perusteella olisikin tärkeää, että tulevaisuuden tutkimuksessa keskityttäisiin siihen, miten asiakkaita voisi kaikkein parhaiten osallistaa tämän tyyppisiin projekteihin, jotta asiakaskokemus ei heikkene datamigraation tai muun vastaavan järjestelmämuutoksen myötä.fi
dc.format.extent54
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofi
dc.subject.otherdatamigraatio
dc.subject.otherjärjestelmämuutos
dc.titleDatamigraation vaikutukset asiakaskokemukseen
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202206223548
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietojärjestelmätiedefi
dc.contributor.oppiaineInformation Systems Scienceen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi601
dc.subject.ysoarvonluonti
dc.subject.ysoasiakaskokemus
dc.format.contentfulltext
dc.rights.accessrightsTekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..fi
dc.rights.accessrightsThe author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).en
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot