Television näkyvyyteen vaikuttavat tekijät UHF- radiotaajuuksilla kuluttajan näkökulmasta
Authors
Date
2022Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Tutkitaan radiotekniikkaan liittyviä tekijöitä, jotka vaikuttavat televisiolähetysten näkyvyyteen. Tavoitteena on keksiä tai löytää erilaisia keinoja, joilla kuluttajan olisi
mahdollista parantaa television näkyvyyttä. Tavoitteena on myös ymmärtää miten televisiolähetykset toimivat. Tutkimusmenetelmänä on kirjallisuuskatsaus. Tuloksena saatiin parempi
ymmärrys televisiolähetysten näkyvyyteen vaikuttavien tekijöiden teoriasta ja käytännöstä.
Näiden tulosten perusteella kuluttaja pystyy kuitenkin vain vähäisesti vaikuttamaan televisionsa näkyvyyteen. Factors influencing the visibility of TV broadcasts around radio technology will
be examined. The goal is to find different ways how a consumer can improve their television
visibility. The research method in this work is a literature review. The results provided a better
understanding of the theory and practice of the factors influencing the visibility of television
broadcasts. With these results consumer can only affect very subtly to the visibility of her/his
television.
Metadata
Show full item recordCollections
- Kandidaatintutkielmat [5335]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kuluttajan luottamukseen vaikuttavat tekijät mobiilikaupankäynnissä
Närvänen, Milja (2023)Kuluttajan ja verkkokaupan välistä luottamusta pidetään suurimpana verkkokaupan kasvua rajoittavana tekijänä. Selkeä määritelmä luottamukselle on kuluttajan tapa vähentää riskiä. Verkkokaupoilla on monia eri tapoja vaikuttaa ... -
Kuluttajan sijoituskäyttäytyminen ja siihen vaikuttavat tekijät
Slotte, Joanna (2002) -
Toimialat ylittävä yhteisbrändikumppanuus : kuluttajan arvioon vaikuttavat tekijät ja ostoaikomuksen muodostuminen
Silokangas, Peppi (2023)Yhteisbrändäys on nopeasti kasvava ja kehittyvä markkinointistrategia, jonka avulla on mahdollista saavuttaa monipuolisia liiketoiminnan tavoitteita ja erottautua kilpailijoista. Tässä tutkielmassa haluttiin selvittää, ... -
Mobiililaitteiden arvonluontiin ja ostopäätökseen vaikuttavat tekijät valmistajan näkökulmasta
Flink, Lauri (2017)Tämän kandidaatintutkielman keskeisenä sisältönä ovat mobiililaitteet sekä niiden arvonluontiin ja ostopäätökseen vaikuttavat tekijät. Tutkielmassa siis selvitetään yleisimpiä ominaisuuksia ja muita tekijöitä, joiden avulla ...